Skip to main content
Ik heb geen bereik in mn huis ik had eerst tele2 daar was t nog erger helemaal nooit bereik in mn huis toen naar jullie overgestapt maar in mn huis is t bereik nog steeds slecht ,verder buiten mn huis is mn bereik wel goed maar vindt t maar raar dat ik nu al bij 2providers mn bereik echt slecht is in mn huis hoe kan dat toch? Mn mobiel is pas nieuw dus daar ligt t niet aan.postcode is 4873dp
Het zit hem vast in de constructie van je huis, met name de muren (gewapend beton?). Misschien dat vlak bij een raam het bereik beter is.
Beneden heb k nergens bereik ja idd bij t raam moet ik blij zijn als er een streepje bereik is boven heb k weer wel meer bereik maar om nu elke keer naar de slaapkamer te lopen om te bellen is ook wat
Ik heb geen bereik in mn huis ik had eerst tele2 daar was t nog erger helemaal nooit bereik in mn huis toen naar jullie overgestapt maar in mn huis is t bereik nog steeds slecht ,verder buiten mn huis is mn bereik wel goed maar vindt t maar raar dat ik nu al bij 2providers mn bereik echt slecht is in mn huis hoe kan dat toch? Mn mobiel is pas nieuw dus daar ligt t niet aan.postcode is 4873dp



Dat is inderdaad een heel vervelend probleem, want als je dit al bij twee providers hebt en je buiten nergens last van hebt, dan is het waarschijnlijk echt het materiaal waar je huis van is gebouwd 😞

Daar kunnen we dus helemaal niets aan doen, echt heel erg naar. Sommige bouwmaterialen houden het signaal van de masten tegen. Gewapend beton, zoals Scotsman al aangeeft is een hele lastige.

Ik weet dus ook niet zo goed wat ik je moet adviseren. Je hebt al twee netwerken geprobeerd. Weer van provider wisselen zal niet veel opleveren. In dit soort gevallen is het toch misschien beter om een vaste lijn te laten installeren voor als je thuis bent. Je mobiel kun je dan onderweg blijven gebruiken.



Groetjes,

Charlene

Reageer