Skip to main content
Hallo allemaal. Ik heb een vraag over de bereikbaarheid in den ham 7683 p.g. Zijn hier misschien simyo klanten die klachten hebben over de bereikbaarheid ?
Hoi Egbert klomp,



Welkom op het forum :)



Wat vervelend dat je problemen ervaart met je aansluiting. Ik vraag me af of dat met de locatie te maken heeft, want als je hier je postcode invoert zie je dat 3G daar een goede verbinding heeft :)



Heb je op meerdere locaties last of alleen op je postcode?

Wat gebeurt er als je de simkaart in een andere telefoon doet? Houden de problemen dan aan?



Heb je trouwens al geprobeerd je telefoon een keer uit/aan te doen? Wat voor telefoon gebruik je eigenlijk? Ik ben erg benieuwd naar je terugkoppeling
Hallo Dries



Heb ff op de hier knop gekeken ,maar klopt dus precies op de hallerhoek 0%bereik.

Wij hebben dus drie abonnementen lopen bij simyo met verschillende toestellen.

Graag jullie reactie en aanbevelingen



Gr. Egbert
Hoi Egbert klomp,



Ik heb even contact opgenomen met onze Netwerkspecialisten en zij geven aan dat er werkzaamheden zijn aan de mast, waardoor jullie inderdaad problemen kunnen ondervinden met het bereik.



Ze verwachten 4 april klaar te zijn, máár als het niet helemaal gaat zoals gepland, dan zou het misschien een week langer kunnen duren :(



Wat ik je wil aanraden totdat de werkzaamheden zijn geweest, is om even uit te proberen of je meer bereik hebt, wanneer je het netwerk op je telefoon vastzet op alleen 2G (GSM) of alleen 3G (UMTS). Dit kan je doen in de instellingen van je telefoon.



Dus nog eventjes geduld tot de werkzaamheden zijn afgerond, laat je het even weten wanneer je bereik weer goed is? 🙂
Dag Kim Het is inmiddels 20 mei. Het bereik is tot nog toe niet verbeterd. Wil je misschien nog een keer navragen wanneer dit word verholpen . Dit zou dus eigenlijk vanaf 4 april moeten verbeteren. Graag hoor ik even . Groet Egbert.
Hoi Egbert Klomp,



Ik heb zonet gecheckt met een netwerkspecialist en ik moet je teleurstellen :(

Er zal geen verbetering komen op jouw postcode. Je woont respectievelijk 2,5 en 3 kilometer bij de dichtstbijzijnde masten vandaan. Voor het bereik binnenshuis betekent dit dat je gelukt hebt als je kunt bellen.



Dit betekent dat je misschien beter kunt nakijken of een ander netwerk een sterkere dekking heeft bij jou.

Reageer