Skip to main content
Beste medewerker,



Ik heb absoluut geen bereik. Dit geeft mijn telefoon ook aan. Ik kan niet bellen en niet gebeld worden. Al voordat de wachttoon kan klinken wordt het gesprek al beëindigd. Ik hoor graag hoe dit komt en hoe dit kan worden opgelost.



Alvast veel dank voor de reactie.



Met vriendelijke groet,



Eline
Hoi EMvanHall, welkom op het Simyo forum!



Wanneer je geen bereik hebt, dan is het handig om eenmalig je telefoon uit en aan te zetten. Ook kun je handmatig in je telefoon het KPN netwerk selecteren.



Voor de volledigheid heb ik een reset uitgevoerd. Je simkaart gaat zich opnieuw aanmelden op het netwerk met nieuwe instellingen. Ook hiervoor hoor je je telefoon uit en aan te zetten 🙂 Je kunt ondertussen even de simkaart verwijderen en opnieuw plaatsen in je telefoon.



Mochten de bovenstaande stappen niet lukken, wil je dan een kruistest uitvoeren? Dit betekent dat je je simkaart plaatst in een andere simlock vrije telefoon en kijkt of je dan wel bereik hebt.



Laat je weten wat de resultaten zijn? 🙂
Beste Naomi,



Bedankt voor je reactie. Het probleem is nu opgelost!



Groet,



Eline
Hoi DMvanHall,



Wat goed om te horen dat het probleem is opgelost en je nu weer bereikbaar bent 🙂. Hou het wel goed in de gaten! Mocht er iets opvallen, trek dan snel bij ons aan de bel.



Groetjes, Tiury

Reageer