Skip to main content
Beste Simyo,



Na al een aantal weken eigenlijk schrijf ik dan toch maar hier op het forum.

Het is heel raar maar als ik binnen ben in me eigen huis of bij vrienden heb ik geen bereik. Maar als ik dan naar buiten loop heb ik wel weer bereik.

Ook heb ik geen bereik als ik in het bos loop maar al mijn vrienden weer wel. Zij zitten echter niet op Simyo, maar ik zal het erg raar vinden als simyo dit niet ondersteund.

Ik woon in Hilversum en me postcode is 1223 HM, ik weet niet wat het probleem is maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen.



Groet,

Leon
Hoi leon., welkom op het Simyo forum :)



Bij het lezen van je topic rijzen bij mij een paar vragen. Heb je deze problemen met je bereik altijd al gehad, of is dit sinds kort?

Heb je dit op 2G, of op 3G? Of met beiden? en heb je dit enkel in je woonplaats? Of maakt het niet uit waar je bent?

Heb je al eens je simkaart in een andere telefoon (van 1 van je vrienden?) geprobeerd?



Het kan namelijk erg veel oorzaken hebben. Een andere provider kan op een bepaalde plek beter bereik hebben, er kan ergens in de buurt iets aan de hand zijn met een antenne, het kan zelfs zijn dat je mobiel niet meer zo goed is.

Reageer