Skip to main content
Mijn vrouw haar mobiel heeft vanaf het begin dat ik haar bij simyo heb aangemeld problemen met het netwerk.

Iedere keer geen bereik zowel binnens huis als buitenshuis niet.Alles doorgelezen hier en geprobeerd maar brengt geen verbetering.Geeft steeds aan geen netwerk bereik.Ik zelf zit ook bij jullie en heb wel bereik.simkaart wisselen is geen optie daar ik zijn een micro simkaart heeft. Wordt een beetje vervelend dat ze onbereikbaar is. bereikbaarheid is omgeving 2022BJ.

Zij heeft een samsung S4 mini
Hoi hydra, welkom op het Simyo forum!



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Bellen. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.



Vervelend dat je vrouw slecht bereik heeft. Ik begrijp dat jouw bereik via Simyo wel goed is op hetzelfde adres. Ik heb de gegevens er even bij gepakt. Gaat het om het nummer waarmee je bent ingelogd op Mijn Simyo? Of gaat het om het nummer eindigend op 58?



Welke netwerkmodus staat ingesteld in haar Samsung S4 mini? Kan ze haar telefoon eens uit- en aandoen? Ook de simkaart er even uithalen. Ze kan daarna het KPN netwerk handmatig selecteren in haar telefoon 🙂 Is het daarnaast mogelijk dat ze haar simkaart test in een andere telefoon?
Het gaat inderdaad om 58 netwerkmodus is nu WCDMA/GSM en heb binnenshuis dan wel een of twee streepjes

telefoon uit /aan diverse malen geprobeerd tevens simkaart verwijdert en terug geplaatst.

KPN netwerk is handmatig gekozen.

Bij mijn telefoon is de ontvangst maar twee streepjes. en is zeer wisselend.

Bij haar telefoon is dat nog sterker aanwezig en valt vaak weg

Simkaart in mijn telefoon is geen optie past niet.
Hoi hydra,



Dankjewel voor de informatie.

Ik heb de simkaart van je vrouw opnieuw aangemeld op het netwerk. Kan zij haar telefoon eens herstarten?

Daarnaast ben ik benieuwd of het bereik beter wordt als je de netwerkmodus vast zet op alleen GSM of WCDMA?



Simkaart in mijn telefoon is geen optie past niet.
Welke telefoon gebruik jij? En kan ze wel haar simkaart in een andere telefoon testen?
Ik heb de telefoon opnieuw opgestart en daarna alleen op WCDMA gezet dit gaf geen verbetering.

Hierna op alleen GSM gezet en ja heb nu een betere verbinding.

Heb dit ook gedaan bij mijn telefoon en is ook een hele verbetering.

we wachten het af en nog bedankt voor de de begeleiding en de voorstellen.
Hoi hydra,



Wat fijn dat het bij jullie beide een verbetering heeft gebracht om je telefoon vast te zetten op het GSM netwerk. :D

Voor thuis is dat in ieder geval een oplossing. Het kan ook per telefoon verschillen. Er zit namelijk vrij veel verschil in de antennes en bereikbaarheid.

Reageer