Skip to main content

.

Beste Simyo helpdesk,



Ik heb op dit moment geen bereik op mijn telefoonabonnement. Graag verneem ik wanneer dit wordt opgelost.



Met vriendelijke groet,



Paul 
Beste Simyo helpdesk,



Ik heb op dit moment geen bereik op mijn telefoonabonnement. Graag verneem ik wanneer dit wordt opgelost.



Met vriendelijke groet,



Paul 




Hoi Paul020,



Welkom op het forum!

Heb je al geprobeerd om te kijken of het uit/aan zetten van je toestel het probleem kan verhelpen? Je aansluiting is namelijk actief.
Hallo,



Gisteren heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice betreffende mijn simyo abonnement. Ik heb mijn abonnement veranderd en daarbij nummerbehoud aangevraagd. Gisteren moest ik mijn nieuwe simkaart (met nummerbehoud) in mn Mobiel stoppen. Nog steeds had ik geen service en kon hierdoor geen mailtjes versturen, niet bellen en gebeld worden etc.



De klantenservice kwam erachter, omdat ik binnen simyo van abonnement geswitcht ben, dat ik na 17.30u mijn nieuwe pukcode pas kan zien in mijn simyo. Echter, hier staat nog steeds het oude pukcode en zodoende kan ik mijn sim niet ontgrendelen.



Wat nu? Wanneer komt mijn nieuwe pukcode in "mijn simyo" te staan?



Gr Tom
Hallo,



Gisteren heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice betreffende mijn simyo abonnement. Ik heb mijn abonnement veranderd en daarbij nummerbehoud aangevraagd. Gisteren moest ik mijn nieuwe simkaart (met nummerbehoud) in mn Mobiel stoppen. Nog steeds had ik geen service en kon hierdoor geen mailtjes versturen, niet bellen en gebeld worden etc.



De klantenservice kwam erachter, omdat ik binnen simyo van abonnement geswitcht ben, dat ik na 17.30u mijn nieuwe pukcode pas kan zien in mijn simyo. Echter, hier staat nog steeds het oude pukcode en zodoende kan ik mijn sim niet ontgrendelen.



Wat nu? Wanneer komt mijn nieuwe pukcode in "mijn simyo" te staan?



Gr Tom




Hoi Tomvandooren,



Welkom op het forum!

In de loop van de dag zul je de juiste persoonlijke zien wanneer je inlogt op mijn simyo. De technische afdeling werk er momenteel aan.

Ik zie dat je via de klantenservice je PUK code hebt ontvangen.
Hoi Natascha,



Dank voor je bericht. Mijn bereik is de afgelopen 1,5 week een stuk slechter geworden. Op dit moment kan ik in veel niet meer bellen. Hebben jullie iets veranderd in het abonnement? Graag hoor ik hoe dit verbeterd kan worden. 



Groet,



Paul 

Beste Simyo helpdesk,



Ik heb op dit moment geen bereik op mijn telefoonabonnement. Graag verneem ik wanneer dit wordt opgelost.



Met vriendelijke groet,



Paul 




Hoi Paul020,



Welkom op het forum!

Heb je al geprobeerd om te kijken of het uit/aan zetten van je toestel het probleem kan verhelpen? Je aansluiting is namelijk actief.


Hoi Natascha,



Heb daarnaast uiteraard ook al mijn telefoon opnieuw opgestart. Helaas geen verbetering. Het betreft een iphone 4. Graag hoor ik van je. 



Groet,



Paul 
De iPhone 4 heeft een 'grip of death' probleem. Dit houdt in dat wanneer je je toestel op een bepaald manier vasthoudt het bereik minder wordt / weg kan vallen. Wellicht dat het hiermee te maken heeft? Op google vind je hier meer informatie over met de zoekwoorden 'antenna-gate iPhone4'
Hoi Natascha,



Dank voor je bericht. Mijn bereik is de afgelopen 1,5 week een stuk slechter geworden. Op dit moment kan ik in veel niet meer bellen. Hebben jullie iets veranderd in het abonnement? Graag hoor ik hoe dit verbeterd kan worden. 



Groet,



Paul 




Hoi Natascha,



Heb daarnaast uiteraard ook al mijn telefoon opnieuw opgestart. Helaas geen verbetering. Het betreft een iphone 4. Graag hoor ik van je. 



Groet,



Paul 




Hoi Paul020,



Sinds anderhalve week geef je aan, is dat op je locatie in Amsterdam? Daar zijn naar mijn weten geen werkzaamheden of iets dergelijks. Goede tip van Ahmed_a, maar dan had je daar eerder ook al last van moeten hebben natuurlijk. Of gebruik je dit toestel pas sinds kort?

Ik heb je simkaart even opnieuw op het netwerk gezet. Kun jij je toestel even uitschakelen en dan na 10 minuten weer aanzetten? Dan kunnen we zien of dat wat verbeterd heeft.



Ik hoor het van je,



Groetjes, Charlene
Hoi Charlene, dank voor je actie. Ik heb mijn iphone opnieuw opgestart. Helaas geen verbetering. Heb deze telefoon en dit abonnement al meerdere jaren en nooit problemen ondervonden. De laatste 1,5 week echter slecht bereik en op veel delen helemaal geen bereik. Vraag mij nu dus af of KPN (Simyo) iets heeft gedaan om het bereik te beperken. Hoor graag van je welke mogelijke oplossingen er nog zijn. Groet, Paul 
Hoi Charlene, dank voor je actie. Ik heb mijn iphone opnieuw opgestart. Helaas geen verbetering. Heb deze telefoon en dit abonnement al meerdere jaren en nooit problemen ondervonden. De laatste 1,5 week echter slecht bereik en op veel delen helemaal geen bereik. Vraag mij nu dus af of KPN (Simyo) iets heeft gedaan om het bereik te beperken. Hoor graag van je welke mogelijke oplossingen er nog zijn. Groet, Paul 



Hoi Paul020,



Om met het antwoord op je laatste vraag te beginnen; er is niets gedaan om je bereik te beperken. Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten wat dat zou moeten/kunnen zijn 😕

Ik kan even contact opnemen met een netwerk specialist voor je, maar dan moeten we eerste weten of je je problemen op 1 bepaalde locatie ervaart, of overal (in 020)? Ook wil ik je vragen om je simkaart eens in een andere telefoon te proberen; een 'crosstest'. Op deze manier kun je nagaan of het probleem voortkomt uit je verbinding/simkaart of je telefoon. Uit ervaring weten we dat ook telefoons na verloop van tijd weleens wat minder van kwaliteit kunnen worden.



Hou je ons op de hoogte?

Reageer