Skip to main content
hallo, ik heb sinds kort een nieuwe mobiel ( sony xperia S [st26i] )

maar nu is mijn probleem dat ik bijna nooit bereik heb alleen soms als ik onderweg ben van borculo naar > groenlo > haaksbergen > eibergen  

dus thuis heb ik ook nooit bereik ( 7271KK borculo ) hoe kan ik dit oplossen of kunnen jullie dit oplossen? of heeft iemand anders ook dit probleem met zijn xperia s? 



alvast bedank
Was je hiervoor ook al bij Simyo? Hoe was het in dat geval met je vorige toestel?

Misschien je Sim-card even in een ander toestel stoppen? Daarmee sluit je een eventueel probleem met de Xperia uit. (overigens mooie toestellen maar dat even terzijde;))

Toestel al een keer uit- en aangezet?



Een moderator kan morgen even een postcode check doen.
Bedankt voor je snelle reactie 😉 ik zou even proberen ( hier voor had ik een Xperia U) en daar had ik meer bereik mee volgenszijn gevoel. Maar laat zo wel weten hoe het ging
l. Maar laat zo wel weten hoe het ging



En? 😕 Of ben je nog bezig met geheel Twente te doorkruisen? ;)



Ben ooit es in Haaksbergen geweest. Mooi golfslag zwembad hebben ze daar. http://foolstown.com/sm/shrk.gif
Hahaha luc is compleet de weg kwijt :))
Bedankt voor je snelle reactie 😉 ik zou even proberen ( hier voor had ik een Xperia U) en daar had ik meer bereik mee volgenszijn gevoel. Maar laat zo wel weten hoe het ging



Hoi luc timmen,



De Leon heeft me al een beetje op weg geholpen.



Ik zie dat je inderdaad al sinds oktober 2012 klant bent bij Simyo. Daarom ben ik benieuwd wat je bevindingen in dat andere toestel waren/zijn. Kan je dat even laten weten?



Groetjes,



Alex

Reageer