Skip to main content

.

Ik gebruik onderweg niet veel of vaak mijn internet, thuis veel meer en dan via WiFi.
Gisteren was ik een dagje uit en toen bleek, dat ik de hele dag geen mobiel internet had 😐 Heel vervelend, maar ik was gelukkig samen met iemand die wel mobiel kon internetten.

Thuisgekomen heb ik op de site van Simyo gekeken. Ik heb alle aangeraden stappen ondernomen om het zelf op te lossen (toestel opnieuw opstarten, instellingen checken op telefoon en via MijnSimyo etc.). Dat bood helaas geen oplossing.
Toen ben ik op het forum gaan zoeken en nu blijkt het een bekend probleem te zijn met o.a. mijn toestel (iPhone SE 2020)!
Ik realiseerde me toen, dat ik er de laatste weken/maanden (sinds begin mei?) inderdaad vaker last van had gehad; geen of slechte verbinding tijdens bellen en internetten via 4G. 

Ik begrijp uit meerdere forumberichten dat er ondertussen óók een oplossing is en dat “gedupeerde klanten die op de lijst staan die wij hebben bijgehouden zullen binnen afzienbare tijd een bericht ontvangen met verdere informatie en instructies”.

Ik wil ook graag op die ‘lijst’ geplaatst worden, hoe regel ik dat? Ik wil graag weer ‘gewoon’ buitenshuis kunnen internetten en bellen!

 

Alvast bedankt voor je reactie!

Hoi @Jacqui,

Bedankt voor je bericht. Deze problemen komen voornamelijk voor bij klanten met een iPhone 11, maar wij kunnen altijd onderzoeken of jouw iPhone SE 2020 ook last heeft hiervan. Om op de lijst gezet te worden kun je mij een privé bericht sturen met het 06-nummer en persoonlijke gegevens. Dan kijk ik even met je mee. 

Groetjes,
Seren


Ik gebruik onderweg niet veel of vaak mijn internet, thuis veel meer en dan via WiFi.
Gisteren was ik een dagje uit en toen bleek, dat ik de hele dag geen mobiel internet had 😐 Heel vervelend, maar ik was gelukkig samen met iemand die wel mobiel kon internetten.

Thuisgekomen heb ik op de site van Simyo gekeken. Ik heb alle aangeraden stappen ondernomen om het zelf op te lossen (toestel opnieuw opstarten, instellingen checken op telefoon en via MijnSimyo etc.). Dat bood helaas geen oplossing.
Toen ben ik op het forum gaan zoeken en nu blijkt het een bekend probleem te zijn met o.a. mijn toestel (iPhone SE 2020)!
Ik realiseerde me toen, dat ik er de laatste weken/maanden (sinds begin mei?) inderdaad vaker last van had gehad; geen of slechte verbinding tijdens bellen en internetten via 4G. 

Ik begrijp uit meerdere forumberichten dat er ondertussen óók een oplossing is en dat “gedupeerde klanten die op de lijst staan die wij hebben bijgehouden zullen binnen afzienbare tijd een bericht ontvangen met verdere informatie en instructies”.

Ik wil ook graag op die ‘lijst’ geplaatst worden, hoe regel ik dat? Ik wil graag weer ‘gewoon’ buitenshuis kunnen internetten en bellen!

 

Alvast bedankt voor je reactie!

 

Beste Seren,

Dank je wel voor je bericht, ik heb je een privébericht gestuurd!

groeten,
Jacqui


Hoi @Jacqui,

We hebben inmiddels contact via het forum. Deze topic zal ik daarom sluiten. 

Groetjes,
Seren