Ik heb geen 3G meer op mijn iPhone 5. Ik heb niets aan de instellingen veranderd dus hoe kan dit? Ik zou het fijn vinden als dit probleem snel opgelost kan worden. Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Als je je volledige postcode geeft dan kan iemand van Simyo een postcode check laten doen om te zien of er een tijdelijke netwerkstoring is in jouw gebied.
Dat is 9205AH.
Ik heb ook de laatste dagen last van het wegvallen van de verbinding, niet alleen 3G maar alles, er staat "geen service" dit is rond utrecht en eemnes het geval geweest.. Hebben meer mensen hier last van?
Ook ik zit al sinds eergisteren zonder netwerk... Geen service en geen 3G! Erg vervelend!
Ik heb hier ook last van, precies dezelfde dingen! Sinds eergisteren...
Beste Dani04,
Op welk postcode ervaar je deze storing, dan kunnen de Simyo webcare employees even kijken of er werkzaamheden zijn.
Op welk postcode ervaar je deze storing, dan kunnen de Simyo webcare employees even kijken of er werkzaamheden zijn.
Martijn, zou je dan ook voor mij willen kijken? Voordat ik hier per abuis vergeten wordt op dit topic haha. Postcode zoals gezegd 9205AH. Wil graag dat dit snel wordt opgelost. Helaas nog geen reactie.. Ook niet via twitter
Beste Nynkert,
Weet jij toevallig of jij de enige bent met deze storing, omdat er van werkrzaamheden oid niets bekend is. Misschien zou je je toestel eens opnieuw kunnen opstarten, of je netwerk instllingen nakijken.
Graag vermeen ik je bevindingen.
Weet jij toevallig of jij de enige bent met deze storing, omdat er van werkrzaamheden oid niets bekend is. Misschien zou je je toestel eens opnieuw kunnen opstarten, of je netwerk instllingen nakijken.
Graag vermeen ik je bevindingen.
Beste Martijn,
Ik heb mijn toestel de laatste dagen al een paar keer uit/aan gehad om te kijken of dit hielp. Helaas. Alles staat naar mijn weten goed ingesteld, ik heb nergens aan gezeten. Verder heb ik geen idee of er, naast de twee die op mijn vraag gereageerd hebben, mensen zijn die er last van hebben.
Ik heb mijn toestel de laatste dagen al een paar keer uit/aan gehad om te kijken of dit hielp. Helaas. Alles staat naar mijn weten goed ingesteld, ik heb nergens aan gezeten. Verder heb ik geen idee of er, naast de twee die op mijn vraag gereageerd hebben, mensen zijn die er last van hebben.
Beste Dani04,
Op welk postcode ervaar je deze storing, dan kunnen de Simyo webcare employees even kijken of er werkzaamheden zijn.
Postcode 3615BE
Wanneer kan ik een reactie verwachten? Ik ben momenteel niet heel tevreden met de service moet ik zeggen. Op Twitter wordt ook niet gereageerd. Jammer
De klantenservice zal morgen de aansluiting een reset op het netwerk moeten geven, ik ga er vanuit dat er morgen iemand hierop reageerd.
Hoi Nynkert,
Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad via Twitter en dat 3G weer werkt, fijn! :)
We streven overigens op het forum ernaar binnen 1 werkdag te reageren; via Twitter op werkdagen tussen 09.00 uur en 20.00 uur binnen 2 uur 🙂.
@Scotsman & Martijn, bedankt voor het meedenken!
Hoi Steventech,
Welkom op het forum van Simyo! :)
Wat vervelend dat je problemen hebt met je bereik. Om je beter te kunnen helpen, zou ik graag willen weten welke postcode(s) het betreft, omdat zo in het algemeen er niets bekend is over problemen met bereik in de regio Utrecht / Eemnes.
Daarnaast zou ik graag willen weten of je deze problemen zowel op 2G als op 3G ervaart en wat er gebeurt wanneer je je simkaart in een andere telefoon plaatst? Heb je dan ook "geen service"?
Ik hoor het graag van je! 🙂
Hoi Dani04, welkom op het forum! :)
Ik heb zojuist even contact opgenomen met onze netwerkspecialisten voor je. Zij geven aan dat er op het moment werkzaamheden zijn op de mast, waardoor het kan kloppen dat je problemen ervaart met het bereik helaas.
De werkzaamheden zullen zo spoedig mogelijk worden afgerond, waarna ook je bereik weer beter moet zijn.
Ik hoor graag van je of dit inderdaad het geval is! 🙂 Excuses voor het ongemak.
Beste Martijn
Ik heb hier ook last van sinds ik mijn mobiel aan deed na jaarwisseling. Geen service dus ook niet kunnen telefoneren.
Gr.
Ik heb hier ook last van sinds ik mijn mobiel aan deed na jaarwisseling. Geen service dus ook niet kunnen telefoneren.
Gr.
Ik heb hier ook last van sinds ik mijn mobiel aan deed na jaarwisseling. Geen service dus ook niet kunnen telefoneren.
Gr.
Hoi justinD,
Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad en dat je aansluiting weer is hersteld.
Heb je alle nieuwjaarswensen inmiddels alsnog ontvangen?
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.