Skip to main content
Vraag

Gebruik van Simyo met Smstoos, maar geen gebruik geregistreerd

• September 23, 2026
  • 7 reacties
  • 34 Bekeken

Voor mijn Vereniging van Eigenaren gebruik ik een Simyo-account. Daar kan ik ook sms mee versturen. Maar dat zie ik niet terug in het account van Simyo. Het gevolg is dat Simyo nu denkt dat het nummer niet echt wordt gebruikt. Hoe kan ik Simyo ervan overtuigen dat we dat nummer nog steeds nodig hebben?

7 reacties

Friesian
  • Forum Expert
  • September 24, 2026

Morgen ​@RobertvE - Robert.

Even een vraagje om wat duidelijkheid te krijgen. Wat bedoel je met smstoos?

SMS is me bekend en de naam Toos ken ik ook maar van smstoos heb ik werkelijk nog niet eerder gehoord. 

JanD
  • September 24, 2026

Daar ben ik ook benieuwd naar wat SMSToos zijn ​@RobertvE en ​@Friesian , nog nooit van gehoord.

of TS bedoelt SMSTools

• auteur
  • Beginner
  • September 24, 2026

Voor mijn Vereniging van Eigenaren gebruik ik een Simyo-account. Daar kan ik ook sms mee versturen. Maar dat zie ik niet terug in het account van Simyo. Het gevolg is dat Simyo nu denkt dat het nummer niet echt wordt gebruikt. Hoe kan ik Simyo ervan overtuigen dat we dat nummer nog steeds nodig hebben?

Morgen ​@RobertvE - Robert.

Even een vraagje om wat duidelijkheid te krijgen. Wat bedoel je met smstoos?

SMS is me bekend en de naam Toos ken ik ook maar van smstoos heb ik werkelijk nog niet eerder gehoord. 

Het moet zijn: Smstools

• auteur
  • Beginner
  • September 24, 2026

Daar ben ik ook benieuwd naar wat SMSToos zijn ​@RobertvE en ​@Friesian , nog nooit van gehoord.

of TS bedoelt SMSTools

Dat klopt.

Friesian
  • Forum Expert
  • September 24, 2026

of TS bedoelt SMSTools

Dat klinkt al beter bekend ​@JanD ! Misschien een tiepvoatjuh van de TS. Kan altijd gebeuren, ook met SwiftKey woordsuggestie. 

Post….. Wordt….. Pist. 

Das geloof ik een ietsiepietsie anders. 😀 

Friesian
  • Forum Expert
  • September 24, 2026

of TS bedoelt SMSTools

Dat klopt.

Dit lees ik nu. 

Khadija
Forum|alt.badge.img+3
  • Sensation
  • September 24, 2026

Hoi ​@RobertvE,

Bedankt voor je bericht. Het klopt inderdaad dat je met een Simyo Prepaid aansluiting minimaal één keer per 6 maanden gebruik moet maken van de aansluiting. Dit kan bijvoorbeeld door een uitgaand sms bericht te versturen of een telefoongesprek te voeren.

Het kan soms voorkomen dat een sms bericht niet als regulier sms verbruik wordt geregistreerd, bijvoorbeeld wanneer het bericht als iMessage wordt verstuurd. In dat geval wordt het bericht via internet verzonden en telt dit niet als sms verbruik op je Simyo aansluiting.

Ik kijk graag even met je mee om te controleren hoe het verbruik op jouw aansluiting wordt geregistreerd. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met je gegevens? Dan kan ik de aansluiting voor je nakijken.

Groetjes,
Khadija