.

Beantwoord

geblokkeerd wegens hoogverbruik?

  • 14 January 2013
  • 3 reacties
  • 253 Bekeken

Goedenavond,

Ik krijg net een sms dat ik over enkele minuten zal worden afgelsoten vanwege hoogverbruik. De klantenservice is gesloten, en dat betekent dat ik zonder telefoon zit. Weet iemand wat ik moet doen?

groeten,

Joost
icon

Beste antwoord door erickiel 14 January 2013, 21:41

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +1
Morgenochtend contact opnemen met klantenservice dan krijg je een mail met het bedrag wat je moet betalen dan word binnen een paar uur weer aangesloten, als je het bewijs hebt gemaild
Dank je wel voor je reactie. Het is inmiddels gelukt.

groeten,

Joost
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Joost N,

Bedankt voor je terugkoppeling. De aansluiting is inmiddels ook hersteld zie ik.

Bedankt voor het meedenken erickiel.

Groetjes,

Alex

Reageer