Goedemorgen,
Ik heb op 31 januari mijn simkaart geactiveerd. Alleen sinds gistermiddag is hij compleet afgesloten want ik kan niet bellen en niet internetten
om een administratieve reden. En daar komt nog bovenop dat ik ook niet gebeld kan worden.
Nou is mijn vraag hoe ik dit weer z.s.m. kan oplossen?
groetjes anna
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum annavroegop,
Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice. Je aansluiting is geblokkeerd wegens hoogverbruik. Je hebt volgens onze gegevens inmiddels een email ontvangen met de instructies over wat je moet doen om weer te worden aangesloten.
Groetjes,
Alex
Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice. Je aansluiting is geblokkeerd wegens hoogverbruik. Je hebt volgens onze gegevens inmiddels een email ontvangen met de instructies over wat je moet doen om weer te worden aangesloten.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.