Skip to main content
ben gisteren gebeld door een mij onbekend nummer, na spitten op internet zag ik dat het een Italiaans nummer was uiteraard niet teruggebeld en contact opgenomen met provider die vertelde al neem je op kan het geen kwaad maar nooit terugbellen dus nummer was +39 340 998 8735
Het kan iemand in Italie zijn geweest die je nummer per ongeluk heeft gebeld. Een onbekend nummer hoeft niet per se iets te zijn waar je je ongerust over hoeft te maken. Wel als dat nummer je 10x per dag belt...
Hoi miriam,



Ik begrijp je ongerustheid. Zoals Scotsman al aangeeft, kan het zijn dat je per ongeluk gebeld bent door het nummer.



Zolang er geen verbinding is geweest hoef je je geen zorgen te maken om kosten te maken als je gebeld wordt.



Als je de afzender niet kent of het niet vertrouwt kan je beter geen risico nemen om terug te bellen. Op sommige toestellen is het mogelijk om nummers te blokkeren. Hiervoor kan je de handleiding van je toestel raadplegen.



Ik hoop dat het een 'vergissinkje' is geweest van de beller zonder kwade bedoelingen.



@Scotsman bedankt voor het meedenken.

Reageer