Skip to main content
Beste,



Sinds ik ongeveer 2,5 week geleden overstapt ben op Simyo word ik gemiddeld zo'n 4 a 8x per dag gebeld door een onbekend nummer. Als ik opneem hoor ik niks, of wordt er direct opgehangen. Ik vind het nogal irritant en vraag me af of jullie weten waardoor dit komt, wie het is en hoe ik hier vanaf kom.



Graag hoor ik van jullie.
Ik vind het nogal irritant en vraag me af of jullie weten waardoor dit komt, wie het is en hoe ik hier vanaf kom.




Dat het irritant is, dat is zeker. Hoe het komt, omdat iemand met een onbekend nummer belt. Wat je kunt doen is om onbekende nummers te blokken, er zijn daarvoor Apps. Maar het nadeel is dat niemand je kan bellen als zij hun nummer niet meezenden.
Hoi xxmb21, welkom op het Simyo forum!



Erg vervelend dat je door een onbekend nummer wordt lastiggevallen. Er zijn verschillende mogelijkheden.



Raytje geeft al een goede tip:

Wat je kunt doen is om onbekende nummers te blokken, er zijn daarvoor Apps. Maar het nadeel is dat niemand je kan bellen als zij hun nummer niet meezenden.




Een andere optie is om tien momenten op te schrijven wanneer je onbekend wordt gebeld. Het is hierbij ook belangrijk dat je opneemt wanneer je gebeld wordt. Er moet namelijk verbinding zijn geweest. Alleen op deze manier kunnen de contactmomenten worden teruggevonden op het netwerk 🙂 Schrijf je ook meteen de datum en het tijdstip op?



Met deze tien momenten kunnen wij dan naar de provider gaan van deze persoon. Hij of zij krijgt dan een officiële waarschuwing, zodat je niet meer wordt gebeld. Je kunt de contactmomenten e-mailen naar klantenservice@simyo.nl :)



Lukt het denk je met deze tips?



@Raytje; bedankt voor je hulp 😃

Reageer