Skip to main content
Sinds ik vorige maand ben overgestapt naar Simyo word ik wel erg vaak gebeld door (een) anonieme nummer(s). Dat kan toevallig samenvallen met de overstap, maar het is ontzettend irritant, dus in ieder geval wil ik er wat aan laten doen.



Op het forum zag ik bij verscheidene oudere vragen hierover staan dat als ik tien momenten kan aangeven waarop dit gebeurd is, ik een bericht kan laten sturen aan de beller. Ik heb geen idee wie het is en of het steeds dezelfde is (meestal heb ik geen tijd om op te nemen), maar ik kan moeiteloos 10 tijdstippen uit de afgelopen twee weken in mijn telefoon terughalen waarop ik ben gebeld door een anoniem nummer. Welk adres bij Simyo kan ik nu met deze gegevens benaderen?
Uitermate irritant kan dat zijn, als mensen hun nummer afschermen. Maar ja, mensen zullen er wel hun redenen voor hebben. Van officiële instanties is bekend dat ze dat doen. Dat valt dan te begrijpen.

ik hoop voor je dat Simyo die oplossing kan bieden. Tot die tijd zou je ook kunnen kijken of je telefoon de mogelijkheid biedt om anonieme nummers te blokkeren. Alleen gewone nummers (uit je contactenlijst) komen door. Dat zou je dan tijdelijk kunnen doen, als het je irriteert. 
Hoi inevanzeeland, welkom bij Simyo! 🙂 Ik heb je vraag verplaatst naar het "bellen" subforum. Op deze manier kunnen andere forumleden je vraag beter vinden.



Wat vervelend dat je dit ineens moet meemaken zeg 😞 Goed om te horen dat je jezelf al hebt ingelezen wat er in soortgelijke gevallen wordt gedaan 🙂 We kunnen met behulp van 10 tijdstippen waarbij je hebt opgenomen (dus dat er een verbinding is ontstaan tussen de twee nummers) een overlast klacht indienen bij KPN. Zij zullen dan vervolgens de overlastgever behoorlijk waarschuwen.



Als je deze tijdstippen al hebt genoteerd, ontvangen we die graag op het e-mail adres [email]klantenservice@simyo.nl[/email]. Dan zal ik het meteen voor je oppakken zodra ik de e-mail heb ontvangen.



Wat de leon als tip geeft, lijkt me voor de tussentijd een heel goed idee. Zo heb je in de tussentijd even geen overlast, totdat we het verder voor je hebben kunnen uitzoeken.



Alvast bedankt voor je e-mail :)



@de leon, bedankt voor de goude tip!

Reageer