Gaat Simyo hierin mee?
Hi
Bedankt voor je bericht.
Ik kan mij voorstellen dat je deze functie graag wilt gebruiken. Ik zie dat de afgelopen jaren veel oud-moderators antwoord hebben gegeven op deze vraag. Om je toch de juiste informatie te verstrekken heb ik je vraag uitgezet naar de technische afdeling. Ze geven aan dat het voor zover niet bekend is wanneer Simyo deze functie gaat aanbieden. Ook is er op dit moment niet bekend wanneer wij hier aan gaan werken. Vooralsnog is dit een mooie functie die we hopelijk wel in de toekomst kunnen aanbieden . Wanneer wij besluiten de visual voicemail functie wel te gaan aanbieden, zullen wij dit uiteraard communiceren met onze klanten.
Ik hoop dat dit je in ieder geval wat meer duidelijkheid geeft.
Groetjes,
Seren
Beste Simyo, visual voicemail wordt door veel providers al aangeboden. Wanneer gaat Simyo dit doen? Ik heb het echt nodig, omdat het bij Simyo niet mogelijk is om een iemand terug te bellen vanuit je voicemail.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Begrijpelijk dat je graag visual voicemail zou willen hebben. We zijn zeker op de hoogte van de vraag van onze klanten. Op dit moment kan ik je geen concrete informatie geven over of en wanneer we visual voicemail zullen aanbieden. We blijven onze diensten verbeteren en uitbreiden, dus jouw feedback helpt ons zeker vooruit.
Groetjes,
Amy
Ik ben een kersverse klant en vraag me af: biedt Simyo inmiddels al ‘visual voicemail’ aan?
Ik ben een kersverse klant en vraag me af: biedt Simyo inmiddels al ‘visual voicemail’ aan?
Ik denk helaas dat
Op dit moment kan ik je geen concrete informatie geven over of en wanneer we visual voicemail zullen aanbieden.
Betekent dat dat nog wel iets langer gaat duren.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Als allereerst welkom bij Simyo!
Wat
Groetjes,
Roeqajja
Hallo Roeqajja,
Dat is in ieder geval een duidelijk antwoord. In dit forum zie ik dat deze dienst al zo'n 6 jaar geleden door klanten wordt gevraagd. Kennelijk is er behoefte aan.
Succes met het aankaarten bij jouw bovenbazen!
Groetjes,
Rik
Hoi Methos,
Het hangt eigenlijk nog steeds op onze wall of change, het lijkt ons een mooie functie om aan te bieden maar helaas hebben we nog niet de goedkeuring gehad tot nu toe om dit ook te mogen implementeren. We blijven het proberen!
Groetjes,
Daisy
Hoi Daisy,
Is hier inmiddels al nieuwe voortgang te melden?
Groeten!
Joost
Hoi
Bedankt voor je bericht.
Helaas is er op dit moment niet nog niet meer bekend over wanneer en of wij Visual Voicemail zullen aanbieden. Ik heb dit wel intern doorgegeven, maar er is hier op dit moment nog niks nieuws bekend over. Als er hier meer bekend over is, zullen wij dit zonder twijfel met jullie delen!
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.