Skip to main content
Hallo,



Vandaag zou mijn huidige telefoonnummer ( Telfort )  overgezet worden naar mijn nieuwe Simyo abbonement, echter blijkt nu dat het tijdelijke nummer van de Simyo simkaart actief is en niet mijn bestaande nummer wat ik overgezet wilde hebben.



Hoe kan dit?



Gr. Paula
Ik heb precies hetzelfde probleem vandaag zou mijn nummer met nummerbehoud worden omgezet en dat is tot op heden nog niet gebeurd. Mvg. S.J.L Tjung
het is hier geregeld, nadat de telefoon met daarin de nieuwe simyo simkaart een tijdje had uitgestaan was het omzetten gelukt.



Misschien een goede tip om te proberen.
Ik heb de simyo simkaart tijdje eruit gehaald en hij doet het nog steeds niet. Omzetten nummerbehoud dus nog steeds niet gelukt. Mvg. S.J.L Tjung
Hoi PaulaB en S.J.L Tjung, samen welkom op het Simyo forum!



Sorry dat het zo lang duurde voordat de nummers waren overgezet. Helaas hebben wij gister pas laat op de dag begrepen dat er een vertraging was bij het overzetten van telefoonnummers. In elk geval ben ik blij om te horen dat PaulaB haar nummer inmiddels is overgezet en werkt 😃.



Volgens mijn gegevens is ook het nummer van S.J.L Tjung inmiddels overgezet. Zou je me willen laten weten of dit ook zo is?

Reageer