Skip to main content
Op 6 juni heb ik een prepaid aangevraagd met nummerbehoud van huidige simyo sim only abonnement met nummer 06xxxxxxxx omdat ik anders geen nieuwe gsm met nieuwe simyo abonnement met nummerbehoud kan bestellen. Het tijdelijke nummer is 06xxxxxxxx. Het nummer 06xxxxxxxx is vandaag 13 juni overgezet. De portering is dus gelukt. Gisteren heb ik een nieuw toestel met een nieuw simyo abonnement besteld en nummerbehoud van het huidige nummer 06xxxxxxxx. De portering zou 4-6 dagen nemen. Maar tot mijn schrik ontving ik vandaag email met bevestiging van nieuwe porteringen dat het nummer 06xxxxxxxx morgen zal worden gezet naar mijn simyo simkaart!! Waarom weer het tijdelijke nummer overgezet? Ik wil 06xxxxxxxx behouden met het nieuwe simyo abonnement en NIET 06xxxxxxxx Raakt simyo systeem in de war met de porteringen? Graag duidelijkheid hierover en ik wil het nummer 06xxxxxxxx zeker niet kwijtraken! Ik wil niet dat Simyo het tijdelijke nummer 06xxxxxxxx terugzet naar de niieuwe simkaart! Ik heb ook nog steeds niet in kunnen loggen op mijn account, met het huidige nummer 06xxxxxxxx. Inloggegevens van tijdelijke nummer werken niet meer. De inloggegevens (gebruikersnaam en wachtwoord) van mijn account zijn toch niet gewijzigd?
Hoi neoblime24, welkom op het forum van Simyo!



Ai, wat vervelend te lezen dat er deze verwarring is ontstaan met betrekking tot het overstappen binnen Simyo :(



Maar, niets aan de hand! 🙂 De e-mail die je hebt ontvangen dat je tijdelijke nummer wordt overgezet, mag je als niet verzonden beschouwen. Deze e-mail had namelijk nog betrekking op het 'eerste proces' van het omzetten van je Sim Only naar prepaid.



Het verzoek voor nummerbehoud bij de nieuwe bestelling is nog niet in behandeling genomen, ik verwacht dat dit vandaag en anders morgen zal gebeuren en je er per e-mail van op de hoogte zal worden gebracht wanneer je te behouden nummer wordt overgezet naar de allernieuwste simkaart :)



Met betrekking tot het niet kunnen inloggen op je prepaid aansluiting: de inloggegevens van je oude Sim Only account werken inderdaad niet meer, je dient nu in te loggen met het wachtwoord dat je hebt ontvangen bij de prepaid bestelling en je éigen 06-nummer.



Ik hoop dat ik hiermee de onduidelijkheid wat weg heb weten te nemen, mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik dit graag van je! 🙂

Reageer