Skip to main content
Hallo,

Ik heb deze week de overstap (inclusief nummerbehoud) aangevraagd van T-mobile naar Simyo. Van Sim-only naar Sim-only.

Mijn nummerbehoud is nog in aanvraag omdat ik in eerste instantie blijkbaar een onjuiste simkaartkaartnummer had. Mijn vraag is nu. Gaan mijn contactpersonen automatisch mee? Of moet ik hier nog iets speciaals voor doen. Ik hou mijn eigen telefoon (iphone 4s).

Ben bang dat als mijn nummer is overgezet niet meer bij mijn contacten kan. Of is dit niet juist?
Als de contacten op je simkaart staan van T-Mobile dan zal ik ze verplaatsen / kopiëren naar je telefoon. Staan ze al op je telefoon dan zal er niks gebeuren en ben je veilig wat je contacten betreft.
Hoi Chanjesh, welkom op ons forum :)



Het is inderdaad aan te raden om je contactpersonen op je telefoon te zetten, dan weet je zeker dat je er nog bij kan straks.

Overigens is je tweede aanvraag voor nummerbehoud helaas ook afgekeurd. Jouw simkaartnummer zal beginnen met 8931 Als dat niet zo op jouw oude simkaart staat, raad ik je aan even contact op te nemen met je vorige provider.



Denk je dat het gaat lukken, zo?





Raytje, dank je voor je antwoord!

Reageer