Skip to main content
Beste lezer,



Nadat ik een sim-only had aangevraagd met nummerbehoud, deze zou op 30 augustus worden overgezet.

Op 29 augustus heb ik de nieuwe simkaart geactiveerd. Mijn oude simkaart is, zoals verwacht, sinds 30 augustus niet meer te gebruiken. Mijn nieuwe simkaart werkt echter nog niet, deze kan ik wel ontgrendelen maar ik krijg 'fout met simkaart'  na het ontgrendelen. Linksbovenin mijn scherm komt ook 'ongeldige simkaart' te staan. Ik kan nu enkel via wifi mijn mobiel gebruiken, zonder dat ik kan bellen of sms'en.



Wat kan ik doen?



Groeten,



Remco Bezemer
Beste lezer,



Nadat ik een sim-only had aangevraagd met nummerbehoud, deze zou op 30 augustus worden overgezet.

Op 29 augustus heb ik de nieuwe simkaart geactiveerd. Mijn oude simkaart is, zoals verwacht, sinds 30 augustus niet meer te gebruiken. Mijn nieuwe simkaart werkt echter nog niet, deze kan ik wel ontgrendelen maar ik krijg 'fout met simkaart'  na het ontgrendelen. Linksbovenin mijn scherm komt ook 'ongeldige simkaart' te staan. Ik kan nu enkel via wifi mijn mobiel gebruiken, zonder dat ik kan bellen of sms'en.



Wat kan ik doen?



Groeten,



Remco Bezemer




Hoi RemcoB,



Welkom op het forum!

De melding dat je toestel geeft is een simlockmelding. Heb je toestel gekocht in combinatie met een abonnement?

Wanneer het toestel ouder is dan 1 jaar dan kan je deze gratis simlock vrij laten maken door de leverancier van je toestel.

Vervelend deze situatie ben je overgestapt kan je geen gebruik maken van je aansluiting. Kan je laten weten of het gelukt is om het toestel simlock vrij te maken?

Reageer