.

Beantwoord

Foute provider ingevuld nummerbehoud moet Blyk zijn, kan het worden aangepast?

  • 12 October 2015
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Hai, ik had nummerbehoud aangevraagd maar kreeg bericht dat dit niet kon omdat mijn sim nummer niet bekend is bij vodafone. Wat blijkt nou, ik had blyk, en dat is veranderd naar vodafone. Dit heb ik dus aangegeven als vodafone terwijl dit gewoon blyk moet zijn!

Oepsie, foutje. Kan dit voor mij aangepast worden zodat ik nummerbehoud opnieuw kan aanvragen? Het is nu vodafone en moet dus blyk worden.

alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Naomi 13 October 2015, 12:36

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Hanpeters, welkom op het Simyo forum!

Ik heb het nagevraagd bij mijn collega Verly van nummerbehoud 🙂 Het klopt dat Blyk is overgegaan naar Vodafone. Blyk bestaat niet meer als provider. Om deze reden kunnen we geen verzoek bij hun indienen. Op het verzoek wat we hebben ingediend bij Vodafone heeft Vodafone aangegeven dat je simkaartnummer niet klopt.

Wil je bij Vodafone navragen wat je juiste simkaartnummer is? Via je Mijn Simyo pagina kun je het juiste simkaartnummer doorgeven 🙂

Geef je door of het lukt?
Ik heb ze gebeld en zal een nieuwe aanvraag doen naar vodafone met het juiste simkaart nummer. Dit nummer heb ik voor de zekerheid 3x extra gelezen van mijn simkaart EN ditzelfde nummer heb ik doorgekregen van vodafone.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Hanpeters,

De nieuwe aanvraag (van gister) is ook afgewezen. We krijgen door dat ook nu het simkaartnummer niet klopt. Daar zit wel wat in, want het simkaartnummer dat je hebt opgegeven is 17 cijfers lang. Vodafone gebruik simkaart nummers van 18 cijfers lang. Kun je die ook nog achterhalen denk je?

Groetjes, Tiury

Reageer