.

Beantwoord

foute oproepmelding

  • 10 January 2014
  • 5 reacties
  • 330 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 6 reacties
Hallo,
ik kreeg de afgelopene weken af en toe een foute oproepmeling.
Dat hout in, dat me bv vriend 1 belt, maar op het scherm staat, dat me vriend 2 belt.
Daarbij komt, dat de contacten zelfs uit verschillende landen komen, dus zelfs de landen-code is verschillend.
Dit is me drie keer gebeurt met verschillende contacten.
Het is ook al een keer of twee gebeurt, dat ik gebelt werd, maar de oproep niet door geschakeld werd. Ik kreeg dan wel een sms, dat ik gebelt ben.
Waar moet ik met dit probleem heen?
Groet,
Maike
icon

Beste antwoord door Ernst 12 January 2014, 13:04

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Probeer eerst eens om je simkaart eruit te halen en er weer in te stoppen. Kijk of deze juist geplaatst is.
Kijk ook even of je geen dubbele contacten in je telefoon hebt staan.
En wat voor telefoon heb je?
Badge
Dank je wel voor de hulp.
Ik had de contacten al gecheckt, daar zit niets fout.
Ik heb de simkaart eruit gedaan/ erin gestopt. Ze leek er wel goed in te liggen, maar misschien helpt het.
Ik heb een Nokia C1-02, drie jaar oud. Ik gebruik mijn mobiel niet heel regelmatig, bel niet elke dag/ word niet elke dag gebelt. Dus het is een beetje moeilijk in te schatten hoe erg het probleem is of wanneer het veranderd.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Maike, welkom op het Simyo forum!

Ik ben ook wel benieuwd of het nu nog vaker voor gaat komen. Houdt je ons op de hoogte?

Dat je soms een SMS krijgt van een gemiste oproep, terwijl de beller je voicemail krijgt, zou aan je bereik op dat moment kunnen liggen.
De niet kloppende contactnaam heb ik geen verklaring voor, behalve dat het misschien aan je telefoon kan liggen. (Of iemand heeft zitten prutsen met je contactenlijst 😕 )

Martijn®; bedankt voor het meehelpen!
Badge
Dank je wel Ernst!
Ik zal jullie zeker op de hoogde houden.
De contactenlijst is in ieder geval in orde, dat ging ik als eerstes checken. Echt wel gek, dat nummer in de war raken, die zelfs een verschillende land-code hebben...
Ik heb er helemaal geen verstand van. Ik was sowieso al benieuwd of het probleem dan wel mijn mobiel is of mijn sim-kaart.
Reputatie 5
Badge +11
Dank je wel Ernst!
Ik zal jullie zeker op de hoogde houden.
De contactenlijst is in ieder geval in orde, dat ging ik als eerstes checken. Echt wel gek, dat nummer in de war raken, die zelfs een verschillende land-code hebben...
Ik heb er helemaal geen verstand van. Ik was sowieso al benieuwd of het probleem dan wel mijn mobiel is of mijn sim-kaart.


Wij zijn benieuwd!
Anders is het misschien ook een mogelijkheid om je simkaart eens in een andere telefoon te proberen.
(Als je de kans hebt, natuurlijk)

Reageer