Skip to main content
Wij hebben reeds eerder een klacht ingediend. Wij wonen in Landgraaf, postcode 6373 en het is onmogelijk om thuis te bellen of gebeld te worden vanwege de slechte dekking. Mijn partner en ik hebben beide een abonnement bij Simyo met 100 belminuten maar moeten maandelijks meer dan 15 euro aan de Ziggo betalen voor belkosten op ons vaste toestel omdat wij thuis niet mobiel kunnen bellen en dus helaas onze belminuten niet kunnen gebruiken. De dekking is echt dramatisch slecht en wij zijn totaal onverstaanbaar. Het ligt echt aan het KPN-netwerk want ik heb ook een zakelijk abonnement bij KPN via mijn werk en als ik thuiswerk ben ik telefonisch ook niet fatsoenlijk bereikbaar omdat niemand mij kan verstaan. Ook heb ik in de nabije omgeving vrijwel geen 3G-bereik maar H+. Mijn dochter heeft een prepaid kaartje van Vodafone voor haar gsm en heeft wel goede dekking dus als het niet snel verbetert moeten wij helaas ook maar naar Vodafone overstappen.
Hoi Moonke,



Wat vervelend moet het zijn om een aansluiting te hebben waar je eigenlijk slecht op te bereik bent. Het zou erg jammer zijn dat je hierdoor genoodzaakt bent om over te stappen. Ik ga uiteraard kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.



Graag hoor ik van je op welke wijze je de vorige keer deze klacht ingediend hebt. Als hier nog documentatie van is, scheelt dat voor jou weer erg veel vragen beantwoorden 🙂.



Laat je het me weten?



Groetjes, Tiury

Reageer