Skip to main content
Mijn zus heeft een rekening van € 19,89 van een telefoongesprek,dat niet heeft plaats gevonden,omdat het betreffende gesprek naar de bank was om 17.30 uur en de bank is om 17.00 uur gesloten ,en volgens het factuur heeft dit gesprek 1 uur en 20 min geduurd.ik snapt er niets van
Hoi Vutter,



Welkom op het Simyo Forum! 🙂



Zo zeg! Een hoge rekening op de mat krijgen is nooit fijn natuurlijk. Goed dat je even contact met ons opneemt voor je zus! Om het forum overzichtelijk te houden heb ik je vraag even verplaatst.



Als je wilt dat ik nog even kijk naar de aansluiting van je zus stuur dan een privéberichtje (klik op het rondje naast mijn naam en dan op het envelopje) met haar gegevens erin.



Ik kan alvast vertellen dat een gesprek dat op de factuur staat altijd is geregistreerd op het netwerk. Alleen als er verbinding geweest met het nummer dat je daar ziet staan wordt het geregistreerd. Als de bank rond dit tijdstip al gesloten was, dan vermoed ik dat er opgenomen is door een Voicemail. Het kan bijvoorbeeld dat ze per ongeluk gebeld heeft (een 'broekzakgesprek' noemen we dat). Ook dan is er een verbinding tot stand gekomen en als je het gesprek niet beëindigd kan dat heel lang doorlopen.



Stuur je nog even een privéberichtje en laat je het weten als je nog vragen hebt?



Groetjes,

Thomas

Reageer