Skip to main content
beste simyo

mijn nummer behoud zou op 28-04-2015 in gaan.

nou heb ik al een extra dag gewacht om er cker van te zijn dat dit gebeurt was.

maar nu is dit niet het geval en bel ik met mijn tijdelijke nummer.

kunnen jullie hier iets aan doen?



m.v.g Joetsoe
Hallo Joetse,



Welkom op het Simyo Forum.



Heb je je telefoon als eens aan en uit gezet?

Heb je op de dag zelf een sms mogen ontvangen dat jou nummer geporteerd wordt?
ook zie ik dat mijn nieuwe bundel nog niet active is

ja ik heb hem eens aan en uit gezet maar dat hielp niks

en ik heb geen sms ontvangen wel een mail de dag van te voren waarin stond :



Morgen wordt je huidige mobiele nummer 06******** overgezet naar je Simyo simkaart.



LET OP! Activeer je Simyo simkaart vóór de overzetting om problemen te voorkomen. Ga naar www.simyo.nl/activeren en volg de stappen. Maak echter pas gebruik van je Simyo simkaart nadat je nummer is overgezet omdat dan je bundels zijn geactiveerd.



Morgen vervalt je oude simkaart. Op dat moment plaats je de Simyo simkaart en bel je met je eigen nummer. De pincode vind je via het tabblad 'Mijn Gegevens' op MijnSimyo. Het kan zijn dat je korte tijd niet bereikbaar bent tijdens het overzetten van je nummer.



Ook inloggen op Mijn Simyo kan vanaf morgen met je eigen nummer: het tijdelijke nummer komt te vervallen. Je wachtwoord blijft ongewijzigd.





Wij wensen je alvast veel bel-, sms- en internetplezier!





Met vriendelijke groet,



Het Simyo team
Hoi Joetsoe,



Als eerste: no worries! Je nummer is goed overgezet op 28 april. Je bundels zijn ook al actief en je maakt er ook gebruik van.

Volgens mij heb je je nieuwe simkaart al in je telefoon gedaan voordat je nummer werd overgezet. Het enige dat je nu nog moet doen is Mijn nummer veranderen.

Ik weet niet wat voor telefoon je hebt, maar bij een iPhone (heb ik zelf) ga je naar Instellingen>Telefoon en pas je Mijn nummer aan.



Om je nieuwe abonnement te bekijken op Mijn Simyo (want misschien zie je je oude nog) moet je inloggen met het nieuwe wachtwoord dat je gekregen hebt in de mail met je tijdelijke nummer.



Heb ik het zo goed uitgelegd?





Oh, ik heb je telefoonnummer ook even uit je reactie gehaald. Dit is een openbaar forum en als moderator kan ik je gegevens al inzien.

maikel.twinnie, dank je voor het meedenken!
beste Ernst



ik zie inderdaad dat met het andere wachtwoord dat mijn bundel is ingegaan

maar nu bel ik nog steeds met het tijdeijke nummer.

ik heb een lg g3 en die heeft volgens mij niet een optie om het huidige nummer te veranderen

ook heb ik een dag gewacht voor ik mijn nieuwe simkaart erin heb stop
Hoi Joetsoe,



We hebben het nogmaals nagekeken en het te behouden nummer is nog steeds gekoppeld aan je oude simkaart. Niet helemaal zoals het moet dus! We zullen dit binnen een werkdag rechtzetten voor je. Als het zover is, laat ik het je meteen weten. Sorry voor het ongemak 😞.



Groetjes, Tiury
Hoi Joetsoe,



Onze IT-afdeling heeft al een paar minuten na het plaatsen van mijn berichtje je simkaart goed gekoppeld aan je nummer! Zou je me willen laten weten of alles nu naar behoren werkt?



Groetjes, Tiury
yes alles werkt weer zoals het hoort

super bedankt voor alle hulp



m.v.g joetsoe
Hoi Joetsoe,



Wat goed om te horen 🙂 Graag gedaan en mocht er nog iets zijn, zie ik je graag terug op het Simyo forum!



Groetjes, Tiury

Reageer