Skip to main content
Ik heb al een simpakket binnen maar nu loopt mijn contract tot 1 juli bij t-mobile...al al een aantal keren geprobeerd om nummerbehoud aan te vragen maar lukt tot op heden niet ik kan nu ook geen nieuwe datum invullen omdat er nu staat 1 juli maar volgens tmobile kan  2 juli overgezet worden....wanneer kan ik dit op de site van simyo nu invullen ? want hoop niet dat ik straks te laat ben met stopzetten abbo
Hoi warb,



Welkom op het forum :)



Het lijkt erop dat je te vroeg je aanvraag voor nummerbehoud hebt ingediend. Dat kan minimaal 2 maanden voor je contract afloopt. Doe je het daarvoor dan wordt je aanvraag automatisch afgewezen. Meer info over afwijzingen vind je in dit topic.



Wat je nu het beste kunt doen is inloggen op Mijn Simyo met je tijdelijke telefoonnummer. Je ziet dan een blauwe balk in het scherm waarin staat dat je nummerbehoud is afgewezen. Klik op de link en volg alle stappen. Er wordt een nieuwe aanvraag voor je gedaan en je ontvangt na 5 werkdagen bericht van onze afdeling nummerbehoud. Zij geven dan een datum door wanneer je telefoonnummer wordt overgenomen. De opgegeven datum van 2 juli moet zeker weten lukken! :)



Heb ik je vraag zo goed beantwoord?
Ja maar weet wel dat je 1 maand van te voren op moet zeggen bij je oude provider an dat is 1 juli.....gaat mij erom wanneer ik dit dan via simyo nu wel kan veranderen.en ons werd gezegd 60 dagen  ervoor en dat is nu allang.
Hoi warb,



Je kan zelf je abonnement opzeggen bij je huidige provider, maar dat raden wij niet aan. Als je dat doet en er gaat iets mis, dan ben je 'afgesloten' en niet bereikbaar tot wij het nummer overnemen. Als wij het nummer overnemen, staat dat gelijk aan opzeggen. Je bent vanaf die datum niet meer klant bij je huidige provider, maar wel bij ons 🙂



Wij weten alleen niet tot wanneer je huidige contract loopt. Wij gaan met de gegevens die jij opgeeft naar de huidige provider. Zij wijzen vervolgens je aanvraag af, omdat de gegevens niet kloppen. Ik raad je daarom aan om even contact op te nemen met je huidige provider. Check tot wanneer je contract loopt en wat voor contract het is (zakelijke of particulier). Vervolgens kun je een aanvraag indienen op Mijn Simyo. Je kunt ook een mail sturen naar [email]nummerbehoud@simyo.nl[/email].



Heb ik je dat zo goed uitgelegd?

Reageer