Skip to main content

.

Hoi,



Vanuit de Simyo klantenservice heb ik te horen gekregen dat het stopzetten en nummerbehoud vanuit de nieuwe aanbieder geregeld dient te worden.



Hierop krijg ik van KPN echter de volgende reactie:

U hebt nummerbehoud aangevraagd voor mobiel nummer 31645....... Helaas is dit verzoek door uw telecomaanbieder afgewezen met de volgende reden:

PXS: The donor ICC has an invalid format for this SP|

Neem voor meer informatie contact op met uw huidige telecomaanbieder.

Informatie over de opdracht

Soort opdracht: Nummerbehoud

Opdracht geplaatst op: 03 mei 2017, 13:30

Door: MTM-NestleKPNEEN (mtm-nestlekpneen)

Uw referentie:

Opdrachtnummer KPN: 08/9302/2017

Naam eindgebruiker: XX

Telefoonnummer: 31645.......

Geplande datum:



Met vriendelijke groet,

Bob Mols

Directeur Klantenservice

KPN B.V. K.v.K. Den Haag nr. 27124701, NL 009292056B01



Kunnen jullie helpen om deze error te verhelpen?



Hartelijk dank!



Groet,
Hoi floorsint,



Wat jammer dat er problemen zijn met je nummerbehoud! Het bericht dat je hebt ontvangen, is geen error. Dit is een melding dat je nummerbehoud is afgewezen. Wel verwarrend dat je deze melding in deze 'computertaal' krijgt trouwens.



Zo te zien wil je overstappen van Simyo naar KPN. Dit verzoek is afgewezen, omdat je simkaart nummer onjuist is. Je kunt het juiste simkaart nummer vinden op Mijn Simyo, onder het tabblad Instellingen > Simkaart. Met dit simkaart nummer kun je KPN een nieuw verzoek laten indienen.



Laat je weten of het is gelukt?



Groetjes,

Samantha

Reageer