.

Beantwoord

Enkele vragen ivm afkopen en nummerbehoud

  • 9 October 2014
  • 1 reactie
  • 316 Bekeken

Ik wil graag overstappen naar Hi, aangezien ik over wil op de iphone 6. Mijn huidige abbo bij Simyo loopt nog tot eind december.
Nu wil ik mijn abbo afkopen en nummbehoud aanvragen bij Hi, maar ik vroeg me nog wat dingen af.
- Als ik mijn abbo afkoop, is deze dan gelijk afgelopen of duurt het nog tot het einde van de maand?
- Kan ik dan gelijk nummerbehoud bij Hi aanvragen en hoelang zou dat dan ongeveer duren voordat het afgerond is?
icon

Beste antwoord door Kim 10 October 2014, 13:40

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi MelissaV, welkom op het forum van Simyo!

Je kan wanneer je maar wil in de maand je abonnement bij ons afkopen.

Als je dit wil, dan sturen we je eerst een afkoopvoorstel. Deze e-mail heb ik je zojuist gestuurd.
Wanneer je hierop akkoord geeft, noteren wij dit hier in het systeem en krijg je hiervan een bevestiging per mail.
Vervolgens kan je een bestelling met nummerbehoud plaatsen bij de nieuwe provider.

Volg voor het nummerbehoud de instructies die in de bevestigingsmail staan, de nieuwe provider zal namelijk de aanvraag voor je 06-nummer met een 'opmerking' moeten doen, hoe zij dit dienen te doen dat staat precies in de e-mail omschreven.

Binnen zo'n 5 werkdagen kan je 06-nummer dan worden overgenomen door de nieuwe provider.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord? 🙂

Reageer