Skip to main content
Sinds een paar maanden heb ik bij Simyo de volgende klacht. Heel veel telefoontjes (inkomend en uitgaand) beginnen vrijwel onverstaanbaar. Het bereik is prima, maar het geluid is zwaar vervormd, alsof iemand een kapotte microfoon heeft. Na een aantal minuten is het van het ene op het andere moment goed, perfecte geluidskwaliteit. Hoe kan dit?



Ik had hier eerder geen last van. Ik gebruik een Samsung Galaxy SIII en woon en werk rond Utrecht. Wat kan ik hier aan doen, of heeft Simyo (KPN) hier een verbindingsprobleem?
Hoi peterbeeonline,



Welkom op het Simyo Forum.



Dat is niet handig, dat het eerste gedeelte van ieder gesprek zo moeizaam verloopt. 😞
Ik had hier eerder geen last van.
Sinds wanneer is dit begonnen?



Voor de zekerheid heb ik je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. 🙂 Kun jij hetzelfde doen met jouw telefoon? Dit doe je door hem opnieuw op te starten.



Als dit niet heeft geholpen, ben ik benieuwd of jij dit ook ervaart met jouw simkaart in een andere telefoon? Kun jij dat eens proberen?
Helaas heeft het resetten van de simkaart niet geholpen Het speelt nu een aantal maanden en is zeer irritant. Ik schreef eerder dat het rond Utrecht gebeurt, maar inmiddels weet ik dat het niet te maken heeft met de locatie (ook elders in het land). Sim-kaart in andere telefoon heb ik nog niet kunnen proberen, zijn er meer oplossingen denkbaar?
Hoi peterbeeonline,



Excuses voor mijn late reactie, je bericht was mij even ontschoten. :S



Vervelend dat de reset geen effect heeft gehad. Heb je inmiddels de mogelijkheid gevonden om de simkaart in een andere telefoon te testen?

Wat je ook nog kan proberen is de telefoon vastzetten op 2G of 3G. Dit kun je doen bij de netwerkmodus.

Hoe staat dit momenteel ingesteld?

Reageer