Skip to main content
Hallo,



Ik krijg klachten van mensen die mij bellen (als mijn telefoon uitstraat of ik in gesprek ben) Dat ze eerst een standaard bandje horen

(dit nummer is niet bereikbaar u wordt doorgeschakeld) Mensen hebben het idee dat het nummer niet bestaat.



Kan ik dit ook uitschakelen?
Hoi Drecht Media, welkom op het Simyo forum :)



Helaas kan de voicemail tekst niet worden aangepast 😞 De tekst "dit nummer is niet bereikbaar u wordt doorgeschakeld" komt me overigens niet bekend voor.

Mocht er nu een doorschakeling actief zijn, kun je die verwijderen door ##002# te bellen. Kun je me laten weten of dat helpt?
Het verbaast me dat Simyo haar eigen meldingen niet kent. 

Ik hoor toch duidelijk als mijn telefoon uit staat of als ik hem weg drukt dat ik eerst een bericht krijh:

Dit nummer is *in gesprek* *niet bereikbaar* u wordt doorgeschakeld. en dan de vocie mail.



Ik vraag me af hoe het zo kan zijn dit dit niet bij simyo bekend is maar ik het wel hoor.

De telefoon is nieuw, en de simkaart en het nummer zijn ook nieuw. 





De code die je noemt is onjuist volgens mijn telefoon. Hij geeft aan : Onjuiste gegevens. 

Het uit zetten van de voicemail en aan zetten heeft ook niet mogen baten. 

Ik zie toch graag een oplossing. Ik stoor me er aan,



Groet Jordy
Het verbaast me dat Simyo haar eigen meldingen niet kent. 

Ik hoor toch duidelijk als mijn telefoon uit staat of als ik hem weg drukt dat ik eerst een bericht krijh:

Dit nummer is *in gesprek* *niet bereikbaar* u wordt doorgeschakeld. en dan de vocie mail.



Ik vraag me af hoe het zo kan zijn dit dit niet bij simyo bekend is maar ik het wel hoor.

De telefoon is nieuw, en de simkaart en het nummer zijn ook nieuw. 





De code die je noemt is onjuist volgens mijn telefoon. Hij geeft aan : Onjuiste gegevens. 

Het uit zetten van de voicemail en aan zetten heeft ook niet mogen baten. 

Ik zie toch graag een oplossing. Ik stoor me er aan,



Groet Jordy




Hoi Drecht Media,



Dit is een standaard melding. Dat zit voor iedere KPN voicemail. -Ernst zal niet vaak een voicemail bereikt hebben, denk ik. 😉 Maar er zijn ook wel erg veel meldingen, om die allemaal paraat te hebben.

Helaas is dit dus niet te veranderen. Het is een netwerkinstelling. Let maar op als je iemand anders belt met KPN netwerk en de voicemail krijgt, dan hoor je ook eerst die zin.

Sorry dat je je er zo aan stoort. Mij was het nog niet eens opgevallen. 😉 Ik vind het altijd wel handig om te horen, dan kun je nog ophangen voor die hele voicemail begint..

Helaas heb ik dus geen oplossing hiervoor.



Groetjes, Charlene

Reageer