Skip to main content
Mag ik eens een duidelijke en goede reden hebben waarom 0900 nummers niet binnen de bundel vallen bij een abbonement??

Dit is toch bespottelijk dat je dat de 0900 nummer kosten moet betalen + nog eens 31 omda je "buiten je bundel" belt.

Die 0900 kosten begrijp ik ,wel maar kan geen reden bedenken waarom de andere kosten niet gewoon uit de bundel kunnen.

En dan vind ik ook nog eens de volgende tekste op jullie site:

Dure tarieven 0900 nummers: Simyo de grote uitzonderingAmsterdam, 11 mei 2009Providers als KPN en Telfort rekenen prepaid gebruikers tot wel € 1,30 per minuut voor het bellen naar 0900 nummers. De Telegraaf maakt daar vandaag melding van.Simyo houdt het simpel: al jaren betaal je bij Simyo het standaardtarief van 10 cent per minuut. Geen woekerprijzen bij Simyo dus! Bekijk onze voordelige tarieven.

Beetje tegenstrijdig toch?



Alvast bedankt voor de moeite
Welkom op het forum hutmannetje,



Simyo is een provider die zich richt op het bellen/sms-en naar vaste en mobiele nummers binnen Nederland. We richten ons bijvoorbeeld niet op het bellen/sms-en in en naar het buitenland en ook niet op het bellen naar informatienummers of 0900 nummers. Het bellen naar 0909 en 0906 nummers is bijvoorbeeld niet eens mogelijk bij ons.



Groetjes,



Alex

Reageer