Skip to main content
Mijn Simyo abo wordt overbodig omdat ik een toestel en nummer van de zaak krijg. Nu wil ik dat aan m'n vader geven die nog prepaid belt, voor zolang het contract nog duurt. Mijn oude mobiele nummer wil ik echter behouden, om daar als voicemailbericht mensen door te kunnen sturen naar m'n werk nummer, en voor als ik ooit ergens anders ga werken en/of weer een prive abo nodig heb.



Kan ik het volgende doen?



- een Simyo prepaid kaartje kopen en daar m'n Simyo abo nummer naar porteren 

- mijn vaders prepaid nummber porteren naar m'n Simyo abo 
Welkom op het forum JWP,



Je kunt overstappen van een Simyo prepaid aansluiting naar een Simyo abonnement. In dit topic staat uitgelegd hoe dit kan.



Maar het is niet mogelijk om een nummer aan meerdere simkaarten of meerdere aansluitingen te koppelen. Het telefoonnummer kan dus niet zowel op jouw simkaart als op die van je vader actief zijn.



Groetjes,



Alex
dank voor je reactie, maar ik wil niet overstappen van prepaid naar abo en ook niet 1 nummer aan twee aanslutingen. ik wil m'n nummer van abo naar een nieuw te kopen prepaid aansluting porteren en dan m'n pa's oude KPN prepaid nummer naar het abo porteren, zodat ik m'n geliefde nummer heb voor toekomstig hergebruik en m'n pa z'n oude nummer behoudt, maar dan met een abo (dat ik voor hem betaal).
Hoi JWP,



Nu begrijp ik je vraag. Maar ook dit is helaas niet mogelijk, omdat het abonnement na het overzetten van je abo nummer naar een prepaid aansluiting automatisch wordt opgezegd. Het is vervolgens niet mogelijk om aan een al beëindigde aansluiting een nummer te koppelen. Als je vraag betrekking heeft op het telefoonnummer waarmee je bent ingelogd op het forum wordt het überhaupt een lastig verhaal, omdat dit abonnement nog tot 19/11/13 loopt.



Groetjes,



Alex

Reageer