Ik heb een tijd geleden mijn simyo nummer doorgeschakeld naar mijn werk nummer. Nu wil ik dit deactiveren en de aangegeven codes (12339 en ##002#) werken niet. 12339 zet mijn voicemail uit en ##002# geeft de volgende melding in mijn scherm:
Fout bij uitvoeren verzoek
Onbekende fout
Wissen instellingen mislukt
Stem doorschakelen
Alle gesprekken
Wissen instellingen mislukt
Gegevens doorschakelen
Alle gesprekken
Wissen instellingen mislukt
Fax doorschakelen
Alle gesprekken
Wissen instellingen mislukt
Sms doorschakelen
Alle gesprekken
Iemand enig idee hoe dit te verhelpen valt?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Joellius,
Welkom op het Forum!
Ik vind het ontzettend vervelend dat het niet lukt om de doorschakeling te annuleren. :(
Heb je al geprobeerd om de doorschakeling uit te schakelen via Instellingen > Telefoon > Doorschakelen?
Ik hoor het graag van je!
Groetjes,
Asma
Welkom op het Forum!
Ik vind het ontzettend vervelend dat het niet lukt om de doorschakeling te annuleren. :(
Heb je al geprobeerd om de doorschakeling uit te schakelen via Instellingen > Telefoon > Doorschakelen?
Ik hoor het graag van je!
Groetjes,
Asma
Hoi lees dit eens door:
https://forum.simyo.nl/bellen-netwerk-85/ik-kan-doorschakelen-niet-uitzetten-is-hier-een-oplossing-voor-39412
https://forum.simyo.nl/bellen-netwerk-85/waarom-lukt-het-doorschakelen-niet-meer-38401
Gr Ron
https://forum.simyo.nl/bellen-netwerk-85/ik-kan-doorschakelen-niet-uitzetten-is-hier-een-oplossing-voor-39412
https://forum.simyo.nl/bellen-netwerk-85/waarom-lukt-het-doorschakelen-niet-meer-38401
Gr Ron
Lekker bezig Ron H! Mooi dat je de linkjes van twee andere topics hebt geplaatst.
@Joellius, is het je al gelukt?
Groetjes,
Caspar
@Joellius, is het je al gelukt?
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.