Skip to main content
Kan ik vanaf Mijn Symio mijn telefoonnummer doorschakelen?

Mijn telefoon is in reparatie, en wil mijn telefoon tijdelijk doorschakelen naar mijn werknummer, maar ik kan niet vinden waar dit mogelijk is...
Oeps, dit is een lastige.



Doorschakelen gebeurt normaliter vanaf je telefoon. In het menu of door het verzenden van codes vanaf je toestel.

Maar misschien dat het technisch mogelijk is door Simyo? Bel de klantenservice maandag even, zou ik zeggen.



Het mooiste zou zijn geweest, als je de simkaart uit je te repareren toestel had gehaald en tijdelijk in een ander toestel had kunnen stoppen.:rolleyes:
Thanks!

De Simkaart heb ik retour gekregen.

Ik zou hem misschien in mijn oude nokia kunnen proppen, en kijken of ik die kan doorschakelen?!

Maar die van de klantenservice is ook een goeie, dat scheelt weer gepruts met de simkaart.
Thanks!

De Simkaart heb ik retour gekregen.

Ik zou hem misschien in mijn oude nokia kunnen proppen, en kijken of ik die kan doorschakelen?!

Maar die van de klantenservice is ook een goeie, dat scheelt weer gepruts met de simkaart.




Hoi nientje,



Ja, dat zul je moeten proberen. De simkaart in een ander toestel en dan doorschakelen. Doorschakelingen kunnen wij niet hier in orde maken, dat gaat echt via het toestel. Meer informatie over doorschakelingen vind je hier.



Laat je even weten of het is gelukt?



Groetjes,

Charlene

Reageer