*21* nummer # geeft aan dat deze dienst niet werkt. Hoe kan ik nu mijn nummer doorschakelen naar een ander toestel?
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Titjiani,
Je kunt dit ook in - uitschakelen via je toestel. Kan het zijn dat je deze doorschakeling via je telefoon hebt uitgeschakeld. Probeer eerst anders eerst alle doorschakelingen te annuleren (##002# [zend]).
Kan je ook even laten weten van wat voor telefoon je gebruik maakt? In dit topic kun je alle doorschakel codes terug vinden.
Groetjes,
Alex
Je kunt dit ook in - uitschakelen via je toestel. Kan het zijn dat je deze doorschakeling via je telefoon hebt uitgeschakeld. Probeer eerst anders eerst alle doorschakelingen te annuleren (##002# [zend]).
Kan je ook even laten weten van wat voor telefoon je gebruik maakt? In dit topic kun je alle doorschakel codes terug vinden.
Groetjes,
Alex
Je kunt dit ook in - uitschakelen via je toestel. Kan het zijn dat je deze doorschakeling via je telefoon hebt uitgeschakeld. Probeer eerst anders eerst alle doorschakelingen te annuleren (##002# [zend]).
Kan je ook even laten weten van wat voor telefoon je gebruik maakt? In dit topic kun je alle doorschakel codes terug vinden.
Groetjes,
Alex
Bedankt Alex,
Ik probeerde door te schakelen met een oude samsung telefoon, maar blijkbaar kan dit niet!! krijg steeds dezelfde melding "Niet Beschikbaar" bij elk sterretje of # code :-(
Zal waarschijnlijk aan toestel liggen 😉 Ik zal het eens op een ander toestel proberen, iig bedankt voor je reactie.
Ik probeerde door te schakelen met een oude samsung telefoon, maar blijkbaar kan dit niet!! krijg steeds dezelfde melding "Niet Beschikbaar" bij elk sterretje of # code :-(
Zal waarschijnlijk aan toestel liggen 😉 Ik zal het eens op een ander toestel proberen, iig bedankt voor je reactie.
Hoi Titjiani,
Jammer, hopelijk lukt het met een ander toestel wel.
Succes!
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.