Skip to main content
Wanneer ik een nummer intoets, dan krijg ik te lezen 'doorschakelen met voorwaarden actief' daarna kom ik in de wacht, hoe kan ik dit veranderen?
Hoi Bertie, welkom op het Simyo forum :)



Wat onhandig dat je door deze doorschakeling niet bereikbaar bent. Hoe deze doorschakeling op je telefoon terecht is gekomen durf ik niet te zeggen. Gelukkig weet ik wel hoe je er af komt. Je doet dit door te bellen naar ##002#. Je telefoon haalt dan alle mogelijke doorschakelingen van je aansluiting.



Laat je me weten of het heeft geholpen?



Groetjes, Tiury
Beste Tiury,

Ik heb mijn telefoon afgelopen week eerst eens uitgeschakeld en daarna opgestart. Dit leverde op dat ik weer kon bellen en niet meer in de wacht kwam.

Ik heb ook het nummer ##002# gebeld. Dit heeft niet opgeleverd dat 'doorschakelen met voorwaarden' is komen te vervallen. Geen idee waarom of waardoor dit steeds oppiept. Maar ik ben een grote leek.

Hartelijk bedankt voor het reageren.

Vriendelijke groet,

Bertie
Hoi Bertie,



Op het moment dat je iemand belt, zie je automatisch op het beeldscherm 'doorschakelen met voorwaarden actief'. Als de ontvanger niet opneemt, kun je bijvoorbeeld worden doorgeschakeld naar zijn of haar voicemail. Dit betekent niet dat je eigen nummer een doorschakeling heeft.



Ik begrijp dat je niet meer in de wacht komt. Kun je mensen nu weer gewoon bellen? Hoor je dat de verbinding overgaat? En als het niet (goed) werkt, vertel je dan wat je precies hoort (bijvoorbeeld een bepaalde toon)? En laat je weten of je dit bij een bepaald nummer of verschillende nummers hebt?
Hoi Naomi,

Bedankt voor de uitleg over 'doorschakelen met voorwaarden actief'. Dat begrijp ik nu.

Verder kan ik weer met iedereen bellen en heb ik geen problemen. Dat is fijn.

Groetje Bertie
Hoi Bertie,



Fijn dat de uitleg over doorschakelen van Naomi duidelijk is 🙂. Mocht je nog verdere vragen hebben, zien we je graag weer terug op het Simyo forum!



Groetjes, Tiury

Reageer