.

Beantwoord

Doorlooptijd klantenservice

  • 22 October 2012
  • 3 reacties
  • 260 Bekeken

Badge
LS,

Zojuist een bericht ontvangen n.a.v. het door mij ingestuurde contact formulier dat de doorlooptijd van 3 werkdagen niet gehaald wordt. Wat er niet bij wordt vermeld is wat thans de doorlooptijd is? 

Mijn vraag heeft betrekking op het overzetten van mijn 06-nummer naar Symio. Elke dag langer dat mijn vraag niet in behandeling wordt genomen, betekent voor mij extra kosten bij mijn oude provider!
icon

Beste antwoord door Wayne 24 October 2012, 10:24

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum mattdrew25,

Wij hebben jouw aanvraag voor nummerbehoud verstuurd naar jouw huidige provider. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen, zullen wij jou per email op de hoogte stellen.
Badge
Welkom op het forum mattdrew25,

Wij hebben jouw aanvraag voor nummerbehoud verstuurd naar jouw huidige provider. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen, zullen wij jou per email op de hoogte stellen.



Bedankt Wayne!

Helaas moet ik constateren dat de communicatie via het contacformulier met jullie klantenservice niet helemaal vlekkeloos verloopt. In plaats dat mijn vragen snel en probleemloos worden opgelost, worden mailwisselingen niet juist/volledig gelezen waardoor er juist meer vragen ontstaan.

Ik hoop dat je de mailwisseling met jouw collega Solange kunt raadplegen, zodat je weet wat er gaande is.

Door haar laatste reactie twijfel ik nu of wel het juiste SIM nummer is gebruikt voor de aanvraag van nummerbehoud. Kun je mij aangeven welk nummer is gebruikt voor de aanvraag?

MVG
Badge +2
Beste mattdrew25,

Wij hebben inmiddels een bevestiging van je vorige provider gekregen om het nummer over te kunnen nemen. Dit zal gebeuren op 26-11. Hier krijg je nog een mail over.

Groetjes,

Arie

Reageer