.

Vraag

Doorgeschakeld van vast naar mobiel, met *21*mobiel#, is niet op te nemen op iPhone SE2022. Wat kan ik doen?

  • 8 March 2023
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

Doorgeschakelde oproep van vast naar mobiel, met *21*mobiel#, is niet op te nemen op iPhone SE2022


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Nauta,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!

Voordat ik je verder kan helpen heb ik wat meer informatie nodig. Krijg je een foutmelding te zien of te horen zodra je de telefoon probeert op te nemen? Of komt het belletje helemaal niet binnen?

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Roeqajja

Goedemorgen Roeqajja,

De oproep gaat normaal bellen op de iPhone SE 2022 en het nummer van de beller is ook zichtbaar.

Geen foutmeldingen.

Voorheen op de Nokia 3310, met dezelfde SIM kaart, werkte dit gewoon goed, maar nu dus niet meer.

Bellers die direct mijn mobiele nummer bellen kan ik wel gewoon opnemen en te woord staan.

Groetjes Nauta

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Nauta,

Bedankt voor je reactie. Voor zover ik begrijp kan je nu enkel de doorgeschakelde oproepen niet opnemen met de iPhone SE 2022. Zou je alle doorschakelingen kunnen deactiveren door ##002[groene beltoets] in te toetsen? Dit is met VoLTE. Als je VoLTE uit hebt staan dien je ##002#[groene beltoets] in te toetsen.

Vervolgens kan je de directe doorschakeling met VoLTE opnieuw instellen door *21*[telefoonnummer][groene beltoets] in te toetsen. Zonder gebruik van VoLTE is dit **21*[telefoonnummer]#[groene beltoets]. Nadat je dit hebt ingesteld wil ik je vragen om het toestel opnieuw op te starten en dan controleren of je de doorgeschakelde gesprekken kan opnemen.

Ik hoor het graag van je! 

Groetjes,
Amy

Reageer