Skip to main content
Wanneer ik mijn 06 nummer bel (er wordt dus wel een verbinding gemaakt) hoor ik niets, maar krijg onmiddelijk mijn voicemail. Ik heb de voicemail uitgeschakeld.

Dit gebeurt niet altijd maar vooral als de mobiel langere tijd op standby heeft gestaan, en dan alleen maar de eerste keer, als ik vlak daarna bel gaat de telefoon wel gewoon over.

Wat ik van iemand anders al gelezen heb lijkt het erop dat er een fout bij Simyo zelf is.
Wanneer ik mijn 06 nummer bel (er wordt dus wel een verbinding gemaakt) hoor ik niets, maar krijg onmiddelijk mijn voicemail. Ik heb de voicemail uitgeschakeld.

Dit gebeurt niet altijd maar vooral als de mobiel langere tijd op standby heeft gestaan, en dan alleen maar de eerste keer, als ik vlak daarna bel gaat de telefoon wel gewoon over.

Wat ik van iemand anders al gelezen heb lijkt het erop dat er een fout bij Simyo zelf is.




Hoi Cody,



Welkom op het forum :)



Wat voor toestel gebruik je? En met stand by bedoel je dat het schermpje op zwart gaat, of je toestel uitgeschakeld is?

Het zou zo kunnen zijn dat je toestel na standby modus zich opnieuw moet aanmelden bij het netwerk. Dan kan het een moment duren voor je bereikbaar bent. Kun je zien of je bereik hebt wanneer je de voicemail krijgt?

Wat wel vreemd is, is dat je de voicemail hebt uitgeschakeld op 23-8 en dat je dus toch de voicemail krijgt. Dat hoort niet en daar ga ik de IT-afdeling naar laten kijken.

Daar kom ik dus nog op terug..



Ik hoor van je:)



Groetjes,

Charlene

Reageer