sins enige WEKEN haast GEEN  berijk meer in de Vlist 2855 aj. Moet echt naar buiten lopen om signaal te vinden.
Dit is geen doen . Â
Bladzijde 1 / 1
Waarom heb ik al z,n week of 3 een Zeer slecht bereik in  2855 aj
je moet naar buiten gaan om een plek te vinden waar je wel berijk hebt
Wat wordt hier aan gedaan
Vraag al eerder gesteld maar niets meer vernomen !!!! ( vraag is wel verwijderd)
je moet naar buiten gaan om een plek te vinden waar je wel berijk hebt
Wat wordt hier aan gedaan
Vraag al eerder gesteld maar niets meer vernomen !!!! ( vraag is wel verwijderd)
Welkom op het forum red7,
Ik heb een postcode check gedaan op de door jouw doorgegeven postcode. De dekking op de postcode is goed. Zowel voor 3G als 2G. Kan je controleren of je dit probleem ook in een ander toestel ervaart? Het is mogelijk dat de constructie van het gebouw/huis er voor zorgt dat het bereik minder is. Hier kunnen we helaas niets aan doen.
Off-topic. Ik heb je reactie uit het andere topic naar dit topic geplaatst omdat je daar dezelfde vraag hebt gesteld. Dat is overzichtelijker.
Groetjes,
Alex
Ik heb een postcode check gedaan op de door jouw doorgegeven postcode. De dekking op de postcode is goed. Zowel voor 3G als 2G. Kan je controleren of je dit probleem ook in een ander toestel ervaart? Het is mogelijk dat de constructie van het gebouw/huis er voor zorgt dat het bereik minder is. Hier kunnen we helaas niets aan doen.
Off-topic. Ik heb je reactie uit het andere topic naar dit topic geplaatst omdat je daar dezelfde vraag hebt gesteld. Dat is overzichtelijker.
Groetjes,
Alex
Alex
Meerdere toestellen gebruikt zelfde resultaat
Er zijn hier meerdere bewoners , en alleen die op het kpn netwerk zitten klagen ,
Als je wilt weten welke provider wel werkt  kan ik je die noemen
Heb je wel de juiste postcode ingevoerd ? Want dit is echt niet normaal hoe belabbert slecht dit kpn netwerk is
(was al niet echt goed maar het werkte teminnste , dat kan ik nu niet meer zeggen)
Meerdere toestellen gebruikt zelfde resultaat
Er zijn hier meerdere bewoners , en alleen die op het kpn netwerk zitten klagen ,
Als je wilt weten welke provider wel werkt  kan ik je die noemen
Heb je wel de juiste postcode ingevoerd ? Want dit is echt niet normaal hoe belabbert slecht dit kpn netwerk is
(was al niet echt goed maar het werkte teminnste , dat kan ik nu niet meer zeggen)
Hoi red7,
Ik heb postcode 2855 AJ laten controleren. Bij een situatie als deze kunnen we een netwerk klacht indienen. Ik heb dan informatie van je nodig zodat we de klacht kunnen indienen. Ik heb de volgende informatie van je nodig:
- Wat voor gebouw/huis is het? (bijv. kantoorpand)
- Ervaar je het probleem op zowel UMTS als GPRS?
- Wat voor toestel gebruik je?
- Kan je 3 andere KPN nummers doorgeven? (graag per privé bericht ivm privacy)
- Wat ervaar je precies?
Groetjes,
Alex
Ik heb postcode 2855 AJ laten controleren. Bij een situatie als deze kunnen we een netwerk klacht indienen. Ik heb dan informatie van je nodig zodat we de klacht kunnen indienen. Ik heb de volgende informatie van je nodig:
- Wat voor gebouw/huis is het? (bijv. kantoorpand)
- Ervaar je het probleem op zowel UMTS als GPRS?
- Wat voor toestel gebruik je?
- Kan je 3 andere KPN nummers doorgeven? (graag per privé bericht ivm privacy)
- Wat ervaar je precies?
Groetjes,
Alex
De dekking op postcode 8484 is niet zo goed voor Simyo en KPN voor Vodafone is het wel goed. Kan dit worden verbeterd?
Hoi Janneman001, welkom op het Simyo forum :)
Als je de volledige postcode doorgeeft, dan kan ik de bereikbaarheid nagaan bij de netwerkspecialisten. Geef je hem door? :$
Hoe merk je daarnaast dat de dekking niet goed is? Kun je niet bellen en/of internetten? En merk je verschil op 2G (GSM) en 3G (UMTS)? Dit kun je overigens ook testen. In je telefoon kun je bij Instellingen > Mobiele netwerken > Netwerkmodus een netwerk vastzetten.
Zijn er ook anderen die aangeven daar slecht bereik te hebben via het KPN netwerk?
Als je de volledige postcode doorgeeft, dan kan ik de bereikbaarheid nagaan bij de netwerkspecialisten. Geef je hem door? :$
Hoe merk je daarnaast dat de dekking niet goed is? Kun je niet bellen en/of internetten? En merk je verschil op 2G (GSM) en 3G (UMTS)? Dit kun je overigens ook testen. In je telefoon kun je bij Instellingen > Mobiele netwerken > Netwerkmodus een netwerk vastzetten.
Zijn er ook anderen die aangeven daar slecht bereik te hebben via het KPN netwerk?
Dank je Naomi,
De postcode is 8484KD.
Voor bellen kan ik het beste naar buiten lopen. Vaak geeft mijn simyo toestel een rood kruisje bij het bereik aan.
Voor internetten is het niet veel beter. Meestal alleen gprs.
Ik heb van mn werk een vodafone abonnement. Hiermee heb ik geen problemen met bellen. Echter internet is ook niet heel goed hier.
Als ik bezoek heb en ze hebben problemen met bellen of ontvangen dan is het 9 van de 10 keer een KPN gerelateerd abonnement.
Ik zal eens probeeren om het netwerk op een vaste lage waarde in te stellen. Wellicht scheelt dat handshaking time.
btw Ik heb overigens van het netwerk wat minder last omdat ik binnenshuis meestal wifi gebruik.
De postcode is 8484KD.
Voor bellen kan ik het beste naar buiten lopen. Vaak geeft mijn simyo toestel een rood kruisje bij het bereik aan.
Voor internetten is het niet veel beter. Meestal alleen gprs.
Ik heb van mn werk een vodafone abonnement. Hiermee heb ik geen problemen met bellen. Echter internet is ook niet heel goed hier.
Als ik bezoek heb en ze hebben problemen met bellen of ontvangen dan is het 9 van de 10 keer een KPN gerelateerd abonnement.
Ik zal eens probeeren om het netwerk op een vaste lage waarde in te stellen. Wellicht scheelt dat handshaking time.
btw Ik heb overigens van het netwerk wat minder last omdat ik binnenshuis meestal wifi gebruik.
Hoi Janneman01,
Ik heb het huisnummer even weggehaald, hoor. Straks staat het hele Simyo forum bij je op de stoep ;)
Ben je onlangs verhuisd, Janneman01? In onze gegevens staat nog een ander adres, namelijk. Ik raad je aan dit op Mijn Simyo aan te passen.
Voor de dekking heb ik even contact opgenomen met Netwerkspecialist van onze netwerkprovider KPN. Helaas heb ik geen goed nieuws voor je.
Het gebied waar je woont heeft bijna geen dekking op 3G, en 2G dringt ook amper binnenshuis door.
Omdat het zo een dunbevolkt gebied is, is er ook geen zicht op verbeteringen in de nabije toekomst :(
Dit zal niet het antwoord zijn waar je op hoopte, maar is dit wel duidelijk voor je?
Ik heb het huisnummer even weggehaald, hoor. Straks staat het hele Simyo forum bij je op de stoep ;)
Ben je onlangs verhuisd, Janneman01? In onze gegevens staat nog een ander adres, namelijk. Ik raad je aan dit op Mijn Simyo aan te passen.
Voor de dekking heb ik even contact opgenomen met Netwerkspecialist van onze netwerkprovider KPN. Helaas heb ik geen goed nieuws voor je.
Het gebied waar je woont heeft bijna geen dekking op 3G, en 2G dringt ook amper binnenshuis door.
Omdat het zo een dunbevolkt gebied is, is er ook geen zicht op verbeteringen in de nabije toekomst :(
Dit zal niet het antwoord zijn waar je op hoopte, maar is dit wel duidelijk voor je?
Beste Ernst,
Zoals ik al aangaf is het netwerk probleem van ondergeschikt belang aangezien ik een wifi verbinding gebruik rondom het huis.
Het bellen gaat niet goed. Dat is de grootste ergernis.
idd onlangs verhuisd. Nog wel de beschikking over de oude woning overigens. Ik verander het zodra ik definitief verhuis.
vrgr.
Jan
Zoals ik al aangaf is het netwerk probleem van ondergeschikt belang aangezien ik een wifi verbinding gebruik rondom het huis.
Het bellen gaat niet goed. Dat is de grootste ergernis.
idd onlangs verhuisd. Nog wel de beschikking over de oude woning overigens. Ik verander het zodra ik definitief verhuis.
vrgr.
Jan
Hoi Janneman001,
Je kunt dan in elk geval het beste je telefoon op locatie vastzetten op 2G. Dit is de frequentie waarop je het beste kunt bellen. Misschien helpt dit de meeste ergernis te tackelen 🙂.
Groetjes, Tiury
Je kunt dan in elk geval het beste je telefoon op locatie vastzetten op 2G. Dit is de frequentie waarop je het beste kunt bellen. Misschien helpt dit de meeste ergernis te tackelen 🙂.
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.