.

Beantwoord

Dekamobiel staat er niet tussen, hoe kan ik dan toch mijn aanvraag voor nummerbehoud invullen?

  • 1 July 2015
  • 7 reacties
  • 401 Bekeken

Mijn provider is Dekamobiel en ik wil nu simonly van Simyo .
Bij nummerbehoud kom ik niet verder omdat Dekamobiel niet tussen providers staat in nummerbehoud.
Dus er zal geen match zijn tussen simkaartnummer en provider.
Hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door Ruud 2 July 2015, 14:52

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi teetje,

Welkom bij Simyo!

Het klopt dat Deka Markt Mobiel niet tussen de lijst staat. Gelukkig is dit op te lossen. :D
Je kunt KPN als provider invoeren.
Vul daarbij fictieve gegevens in, zoals het telefoonnummer en simkaartnummer.

Vervolgens kun je een email sturen naar: nummerbehoud [at] simyo.nl
Als je daarin de juiste gegevens stuurt, en het tijdelijke nummer van Simyo vermeldt, zullen wij het handmatig invoeren.:$
Kun je laten weten of dat is gelukt?
Hallo Ruud,

Ik zal het zo proberen en dan laat ik wel weten of het gelukt is.
Bedankt.
Groet,
Teetje
Reputatie 3
Badge +7
Hoi teetje,

Fijn om te lezen. :D
Heb je nog een update voor ons?
Hallo Ruud,

Ik moet eerst via mijn simyo
Nummerbehoud aanvragen met fictieve gegevens en daarna email sturen naar nummerbehoud met juiste gegevens en zij zouden het dan aanpassen.
Ik ben benieuwd of het gaat lukken.
Groeten
Reputatie 3
Badge +7
Hoi teetje,

Dat klopt helemaal.:$

Eerst vraag je nummerbehoud aan met fictieve gegevens. En dan stuur je ons de daadwerkelijke gegevens.
Een aanvraag indienen voor een klant kunnen wij niet, Wel een bestaande aanvraag aanpassen;)

Gelukt?
Hallo Ruud,

Zoals hierboven staat aangegeven is juist alleen dekamobiel heeft nummerbehoud niet goedgekeurd.
Ik heb verkeerd nummer doorgegeven. 😠 Je moet echt nummer op simkaart doorgeven en niet nummer uit telefoon halen onder info .Schijnt verschil in te zitten.
Ik heb net goede nummer doorgegeven aan nummerbehoud dus moet nog even geduld hebben of het wordt goedgekeurd.:$

groeten
Reputatie 3
Badge +7
Hoi teetje,

Goed dat je de fout hebt ontdekt. Ik zie dat de aanvraag nu ter goedkeuring ligt bij Deka Mobiel.

Zodra wij reactie hebben ontvangen stellen we je op de hoogte 🙂

Reageer