.

Beantwoord

Deka mobiel twee keer nummerbehoud afgewezen

  • 14 August 2015
  • 8 reacties
  • 1205 Bekeken

Hallo,

Na eerst even te hebben moeten zoeken, kwam ik erachter dat Dekamobiel niet in de lijst staat met providers en dat ik uds KPN moest kiezen als provider. Verder geen probleem, een mailtje gestuurd met wat het zou moeten zijn en ook antwoord gehad dat het verder verwerkt zou moeten zijn.

Nu ben ik inmiddels een paar dagen verder en heb nu twee keer een afwijzing van nummerbehoud gekregen zeggend dat: ''Telefoonnummer en simkaartnummer komen niet overeen volgens vorige provider. Neem contact op met uw vorige provider.''

Alleen ik ben vrij zeker dat ik het goede simkaart nummer heb doorgegeven. Nu heb ik het nog eens geprobeert met een nummer dat niet goed is om te kijken wat er gebeurt. Ook heb ik al een mailtje naar Dekamobiel gestuurd.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Groet,

Paul
icon

Beste antwoord door Angela 17 August 2015, 11:41

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Paul.dehaan,

Welkom op het Simyo Forum.

Ik denk dat je het beste de mail van Dekamobiel kunt afwachten.
Deze kunnen denk ik het beste aangeven waar het fout gaat en je vertellen hoe het moet zodat je aanvraag niet weer wordt afgewezen.

Laat je ons weten wat ze zeiden?
Zal ik doen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Paul,

Mooi.
Hopelijk is het dan hiermee opgelost.

Mocht je nog vragen hebben weet je ons op het forum te vinden.
Ook voor eens gezellig meedoen in de gewoon gezellig topic's vinden wij heel leuk. Op het moment hebben we het over recepten. Heb je zelf nog een leuk recept? Post het dan in dit topic https://forum.simyo.nl/gewoon-gezellig-58/deel-hier-favoriete-recept-19522
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Paul,

Van harte welkom op het Simyo Forum!

Wat lastig dat de aanvraag voor nummerbehoud steeds afgewezen wordt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Gelukkig heb je van Maikel.twinnie al wat informatie ontvangen (Dank je Maikel!) Ik heb het even nagekeken en helaas kan ik je niet direct uit de brand helpen. Uiteraard ga ik wel op zoek naar het juiste antwoord. Ik heb jouw aanvraag doorgezet naar onze afdeling nummerbehoud. Zij gaan nakijken waar het precies mis gaat in de aanvraag. Zodra zij mij hiervan op de hoogte gesteld hebben, stuur ik jou direct een bericht. Sorry voor het ongemak.

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Nummerbehoud'.

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Goed nieuws Paul! Ik heb reactie gehad van onze afdeling nummerbehoud. Mijn collega heeft de aanvraag opnieuw verzonden naar Deka Mobiel. Het is nu wel weer even afwachten. Ik raad je aan jouw mail even goed in de gaten te houden. Wil je mij een seintje geven zodra je wat hebt ontvangen?

Groetjes,
Angela
Na twee dagen te hebben gewacht op een antwoord van Dekamobiel nu eindelijk een antwoord op het probleem.
Het simkaartnummer hoort te worden ingevoerd min het laatste cijfer op de simkaart.

Nu alleen even wachten tot mijn lopende aanvraag voor nummer behoud wordt afgewezen zodat ik mijn nu dus correcte simkaartnummer kan invoeren.

Dank voor alle moeite 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Paul,

Fijn dat je nu het probleem weet.

Nu je het hebt gevraagd weet iedereen het op het forum.
Doordat jij het nu hebt uitgezocht kunnen wij en misschien jij zelf anderen nog beter helpen!
Reputatie 7
Badge +10
Fijn dat je dit te horen hebt gekregen Paul! Helemaal top dat je het even hebt doorgegeven. Zoals Maikel.twinnie terecht aangeeft, kunnen wij andere klanten hier ook weer mee helpen. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan lees ik het graag.

@Maikel.twinnie, bedankt voor je hulp in dit topic!

Groetjes,
Angela

Reageer