Beste Simyo,
In een vorig topic gaven jullie aan dat de werkzaamheden aan de 3G-mast in Westervoort zijn afgerond en er geen problemen meer bekend zijn. De problemen zijn echter nog steeds niet opgelost. Afgelopen weekend was ik bij mijn vader in Westervoort en meteen kon ik niet internetten en bellen/gebeld worden op het 3G-netwerk, zoals de hele tijd het geval is. Dit heb ik zowel binnen- als buitenshuis getest. De ontvangst lijkt ook geen probleem te zijn, zowel binnenshuis als buitenshuis heb ik volledige ontvangst, alleen werken er geen diensten op het 3G netwerk...
Ik heb net (woensdagavond) mijn nichtje (ook Simyo klant en wonend in Westervoort) gebeld op haar mobiel en meteen kreeg ik de melding dat het nummer niet bereikbaar was, dus ook voor haar zijn de problemen na 5 maanden (!) nog steeds niet voorbij. Ik belde toen naar haar vriend, die nam wel op en op ongeveer dat moment ontving mijn nichtje een smsje dat ze een gemiste oproep had, zonder dat haar telefoon over was gegaan... Dus nogmaals, dezelfde problemen treden nog steeds op, ondanks de werkzaamheden die blijkbaar zijn uitgevoerd.
Wat kunnen jullie hier nog aan doen? Het is voor mij vervelend om bijna elke week een deel van de week niet bereikbaar te zijn (als ik mijn telefoon handmatig op 2G zet, werkt het wel, maar dit is ook iets waar ik niet elke keer aan denk), maar voor bijvoorbeeld mijn nichtje is het nog erger, want zij heeft de hele week last van deze problemen...
(Ik start hierover telkens een nieuw topic, aangezien ik niet weet of een reactie in een wekenoud topic nog wel wordt gelezen...)
Bladzijde 1 / 1
(Ik zie nu net nog een reactie van Ernst in het topic waar ik naar verwijs, mijn excuses, daar heb ik overheen gekeken blijkbaar. Er zijn dus meer mensen naast mij die er last van hebben. In ieder geval mijn nichtje (Simyo), mijn vader (Telfort) en mijn vriendin (ook Simyo), die meestal samen met mij in Westervoort is. Overige mensen weet ik zo niet, aangezien de meeste andere mensen uit mijn familie/vriendenkring op het Vodafone of T-Mobile netwerk zitten. Maar voor al deze vier mensen speelt het probleem in ieder geval 100% zeker (en ook op dit moment nog), wat denk ik ook al wel aangeeft dat er nog steeds iets niet goed is met het 3G netwerk in Westervoort.)
Hoi janger12,
Allereerst vervelend dat jij aangeeft dat de verbinding op 3G nog niet optimaal is.
Ik wil je wel vragen om niet elke keer een nieuw topic te openen. Het mooie van 1 topic is juist dat we dan de hele geschiedenis van de situatie terug kunnen lezen. Nu moet ik al 3 topics opzoeken om het hele gesprek weer voor me te hebben.
Als je reageert op een topic, maakt niet uit hoe oud, dan komt dat bij ons bij de nieuwe reacties te staan, en die behandelen we allemaal. :)
Zoals Ernst dus al aangaf, hebben de netwerkspecialisten bij ons aangegeven dat de werkzaamheden daar voorbij waren. Ik ga de simkaart dus even opnieuw op het netwerk zetten, wellicht vindt je toestel nu dan wel de herstelde mast.
Ik vind het heel vervelend dat jij en je familie daar last hebben. Wat het lastig maakt voor jou is dat het niet je huisadres is.
Wij gebruiken het KPN netwerk, doen daar navraag, leggen daar de situatie uit, en moeten dan afwachten wat zij aan onderhoud en reparaties uitvoeren. Wat mensen die in Westervoort wonen kunnen doen is via hun provider een netwerkklacht indienen. Dat kan je nichtje ook als ze contact met ons opneemt, wat ze sowieso moet doen als ze zoveel problemen met bellen heeft. Hoe meer klachten er liggen, hoe meer KPN zijn best gaat doen.
Wat Ernst je eerder al uitlegde, dit jaar wordt ook het 3g netwerk op de 900 frequentie uitgerold. Dat gaat veel verschil maken voor bereik binnenshuis. Daar zou je ook nog even op kunnen wachten.
Ik hoop dat je begrijpt dat we verder niet veel kunnen doen op dit moment dan blijven informeren.
Laat je even weten of de laatste reset nog iets verbeterd heeft?
Groetjes,
Charlene
Allereerst vervelend dat jij aangeeft dat de verbinding op 3G nog niet optimaal is.
Ik wil je wel vragen om niet elke keer een nieuw topic te openen. Het mooie van 1 topic is juist dat we dan de hele geschiedenis van de situatie terug kunnen lezen. Nu moet ik al 3 topics opzoeken om het hele gesprek weer voor me te hebben.
Als je reageert op een topic, maakt niet uit hoe oud, dan komt dat bij ons bij de nieuwe reacties te staan, en die behandelen we allemaal. :)
Zoals Ernst dus al aangaf, hebben de netwerkspecialisten bij ons aangegeven dat de werkzaamheden daar voorbij waren. Ik ga de simkaart dus even opnieuw op het netwerk zetten, wellicht vindt je toestel nu dan wel de herstelde mast.
Ik vind het heel vervelend dat jij en je familie daar last hebben. Wat het lastig maakt voor jou is dat het niet je huisadres is.
Wij gebruiken het KPN netwerk, doen daar navraag, leggen daar de situatie uit, en moeten dan afwachten wat zij aan onderhoud en reparaties uitvoeren. Wat mensen die in Westervoort wonen kunnen doen is via hun provider een netwerkklacht indienen. Dat kan je nichtje ook als ze contact met ons opneemt, wat ze sowieso moet doen als ze zoveel problemen met bellen heeft. Hoe meer klachten er liggen, hoe meer KPN zijn best gaat doen.
Wat Ernst je eerder al uitlegde, dit jaar wordt ook het 3g netwerk op de 900 frequentie uitgerold. Dat gaat veel verschil maken voor bereik binnenshuis. Daar zou je ook nog even op kunnen wachten.
Ik hoop dat je begrijpt dat we verder niet veel kunnen doen op dit moment dan blijven informeren.
Laat je even weten of de laatste reset nog iets verbeterd heeft?
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.