Skip to main content
Mijn sim kaart is geblokkeerd wegens hoogverbruik van data. Nu wil ik weer gebuik kunnen maken van mijn bel en sms functies dus zou ik mijn sim graag gedeblokkeerd willen hebben.
Welkom op het forum davidspies,



Volgens onze gegevens heb je nog geen hoogverbruik betaling gedaan. In dit topic kun lezen wat je moet om weer te worden aangesloten. Is de procedure zo duidelijk?



Groetjes,



Alex
Beste Alex,



Bedankt voor de informatie het staat zo duidelijk beschreven. Maar ik heb nog wel de volgende vragen.



In de topic staat dat jullie een aansluiting afsluiten als er in een dag meer dan €75,- aan kosten hebt gemaakt dat je dan afgesloten wordt.

Toen ik een paar uur na jullie sms'je bij mijn verbruik keek stond er een bedrag van €81 op. En toen ik gisteren keek was het bedrag naar €212,10 gestegen. Hoe kan het dat er z'n bedrag bijgekomen is. En €212,10 is wel een super hoog bedrag tewijl jullie het bij €75,- al afsluiten.



Ik hoor het graag



Groet,

David Spies
Ik zie trouwens dat het gaat om een bedrag van €206.42 ipv €212,10
Ook het bedrag van € 81 is lager omdat er nog 5,68 aan andere kosten in zaten. (ik had naar het totaal bedrag gekeken) Het orginele bedrag moet dus rond de 75,- geweest zijn.
Hey davidspies,



Indien na verwerking van jouw verbruiksgegevens blijkt dat er meer dan €75,00 per dag is verbruikt wordt de aansluiting afgesloten wegens hoogverbruik. Dit houdt in dat het bedrag, na de verwerking van jouw verbruiksgegevens, hoger kan zijn dan €75,00.

Reageer