mijn simkaart moet gedeblokeerd worden na incasso probleem, ik wacht daar nu al bijna een week op en er gebeurd maat niks.
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum graphics77,
Ik heb de financiële afdeling gevraagd om je gegevens te controleren. Na het zien van de betaalde en afgesloten vordering is je aansluiting weer geactiveerd. Zet voor de zekerheid je toestel uit/aan. De financiële afdeling deblokkeert aansluitingen automatisch wanneer ze het akkoord van IMNederland hebben verwerkt.
Groetjes,
Alex
Ik heb de financiële afdeling gevraagd om je gegevens te controleren. Na het zien van de betaalde en afgesloten vordering is je aansluiting weer geactiveerd. Zet voor de zekerheid je toestel uit/aan. De financiële afdeling deblokkeert aansluitingen automatisch wanneer ze het akkoord van IMNederland hebben verwerkt.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.