.

Vraag

Datum kiezen nummer porteren

  • 26 June 2012
  • 3 reacties
  • 409 Bekeken

Badge
Ik ga van Simyo prepaid naar Simyo abonnement. Ik heb het abonnement besteld, maar wil pas op 30 juli over.

Tijdens het afsluiten van een Simyo abonnement wordt niet gevraagd naar de gewenste nummerporteer datum van het telefoonnummer dat behouden moet worden (nummerportabiliteit). Ik wil dat mijn Simyo prepaid nummer niet over 7 dagen, maar pas op 30 juli wordt overgezet. Hoe kan ik dat regelen?

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum evdalen,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels contact gehad met één van onze medewerkers. Je overzet datum is aangepast naar 30/7/12.

Groetjes,

Alex
Hallo,

Op 22 juli heb ik bij jullie een abonnement afgesloten met nummerbehoud. Ik heb een tijdelijk nummer ontvangen die ik nu nog steeds moet gebruiken. Wanneer is mijn nummer geporteerd? Het is nu een tijd geleden en ik vroeg mij af wanneer ik weer van mijn oude nummer gebruik kan maken. Ik ontvang graag een reactie, alvast bedankt.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Steven,

Op 22 juni heb je de bestelling geplaatst. Op 25 juni hebben we het verzoek voor nummerbehoud ingediend bij je huidige provider. Wij hebben helaas nog geen terugkoppeling ontvangen. Zodra wij terugkoppeling hebben van je provider zullen we je per e-mail berichten over de datum waarop je nummer kan worden overgezet.

Groetjes,

Manisha

Reageer