Skip to main content

.

Hoi,



Vandaag om 12u is mijn abbonement overgezet van KPN naar simonly van Simyo.

Zo heb ik mijn KPN simkaart eruit gehaald omdat er linksbovenin de hoek stond: geen service.

Heb direct mijn Simyo simkaart in mijn telefoon gestopt, deze heb ik enige tijd (maand) geleden al geactiveerd.



Nu bijna een uur later staat er helaas linksbovenin in mijn scherm nog steeds geen service.

Duurt dit even vanuit Simyo om over te zetten?



Thanks!

Groetjes, Femke
Welkom op het forum Femke93,



Bij mij duurde het ook even, enkele uren, dus kijk straks nog even.

Een reset van je toestel wil ook wel eens helpen, batterij en simkaart uit je toestel halen en weer opnieuw plaatsen. Uiteraard toestel daarna weer aanzetten!
Hoi,



Vandaag om 12u is mijn abbonement overgezet van KPN naar simonly van Simyo.

Zo heb ik mijn KPN simkaart eruit gehaald omdat er linksbovenin de hoek stond: geen service.

Heb direct mijn Simyo simkaart in mijn telefoon gestopt, deze heb ik enige tijd (maand) geleden al geactiveerd.



Nu bijna een uur later staat er helaas linksbovenin in mijn scherm nog steeds geen service.

Duurt dit even vanuit Simyo om over te zetten?



Thanks!

Groetjes, Femke




Hoi Femke93,



Als je nummer wordt overgezet, kan dat op de dag die bij je bevestigd is, inderdaad even duren. Gedurende die dag heeft de overzetting plaats, maar een tijdstip kunnen we daar niet op plakken.



Laat je nog even weten of het uiteindelijk goed gekomen is?



Groetjes,



Charlene



@franswon Dank voor de hulp!
Hoi!



Bedankt voor jullie reacties!

Het is diezelfde dag na ongeveer 2 uurtjes al helemaal goedgekomen!

Geduld is een schone zaak haha.



In ieder geval bedankt,

Groetjes Femke
Hoi!



Bedankt voor jullie reacties!

Het is diezelfde dag na ongeveer 2 uurtjes al helemaal goedgekomen!

Geduld is een schone zaak haha.



In ieder geval bedankt,

Groetjes Femke




Hoi Femke93,



Fijn te horen dat het allemaal is opgelost. Fijne dag.

Reageer