Skip to main content

.

Beste mensen van Simyo,

Veel mensen werken nu thuis. Zij overleggen met collega's via Skype, Microsoft Teams maar vooral ook per telefoon. De techniek laat het wel eens afweten en maar telefonie niet. Soms is het alternatief voor bellen niet eens beschikbaar. Dan moet je wel mobiel bellen.

In mijn geval kwam ik redelijk snel buiten mijn bundel. Is het een idee jullie klanten daarvoor te publiekelijk te waarschuwen en ze te wijzen op de tijdelijke uitbreiding van de bundel naar bijvoorbeeld onbeperkt bellen? De klant blij en ik hoop jullie ook!

@Adev080169 Zie hier de (re)actie van Simyo: https://forum.simyo.nl/simyo-ideeenmuur-143/extra-mb-extra-belminuten-ook-voor-oudere-mensen-vanwege-corona-43870


Hoi adev080169,

 

Bedankt voor de tip! De onbeperkt bellen bundel is al heel lang beschikbaar, en kunnen mensen altijd vinden op onze website en social media. Mochten klanten in de knel raken met minuten/mb's of factuur, kunnen ze altijd contact opnemen met ons om te kijken naar een passende oplossing.

 

Groetjes,

Daisy


Reageer