Skip to main content
Hallo,



Hoe kan ik het voor elkaar krijgen om precies mijn bundel op te kunnen bellen zonder buiten de belbundel te gaan? Ik kan denken aan bijvoorbeeld een waarschuwingsbericht (tijdens het bellen) of een instelling dat je het gesprek kunt af laten kappen. Ik hoor graag welke mogelijkheden bestaan, en als ze nog niet bestaan, wanneer deze er wel komen. Als ze niet gepland staan, hoor ik graag waarom niet.



Bedankt & groet
Hallo Limyo,



Als je tegen het eind van de maand kijkt hoeveel je nog hebt kan je dat toch zelf bijhouden, ik ken geen app voor Android, ik weet niet welke telefoon je hebt maar een algemene app zal er niet zijn denk ik, die zou door Simyo gemaakt moeten worden, of er echt behoefte aan is weet ik niet.



Ik zie ook wel eens dat mijn telefoon 2 minuten registreert en Simyo 2:01 (dus 3 minuten), andersom gebeurt het ook, dat mijn telefoon een seconde meer aangeeft dan Simyo.... Dus om tot de (afgeronde) minuut nauwkeurig je tegoed op te maken lijkt me vrijwel ondoenlijk.
Hallo,



Hoe kan ik het voor elkaar krijgen om precies mijn bundel op te kunnen bellen zonder buiten de belbundel te gaan? Ik kan denken aan bijvoorbeeld een waarschuwingsbericht (tijdens het bellen) of een instelling dat je het gesprek kunt af laten kappen. Ik hoor graag welke mogelijkheden bestaan, en als ze nog niet bestaan, wanneer deze er wel komen. Als ze niet gepland staan, hoor ik graag waarom niet.



Bedankt & groet




Hoi Limyo,



Zoals Franswon al aangeeft hebben wij op dit moment geen waarschuwingssysteem voor het bereiken van de limiet van je belbundel.

De mogelijkheid die je nu hebt is je overgebleven belminuten/smsjes bekijken op Mijn Simyo. Zodra je daar inlogt, krijg je te zien hoeveel je nog over hebt, en deze informatie wordt regelmatig bijgewerkt. De datum en tijd van de laatste update staan erbij vermeld.



Ik kan je geen termijn in de toekomst geven dat zo'n systeem er wel zal komen. Wat jij beschrijft noemen ze ook wel een belplafond. En dat bieden wij niet aan.

Wanneer er wel een waarschuwingssysteem ontwikkeld wordt, wordt je daar als klant natuurlijk van op de hoogte gehouden.



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



Groetjes,

Charlene

Reageer