Skip to main content
Vraag

Bundel in buitenland werkt niet

• June 25, 2025
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Beste mensen Ik heb lang met jullie naandelijk abonnement opgezet ivm zijn sim kaart werk niet goed en kan niet in buitenland date gebruiken ,omdat het onder 30 dagen was en was prpbleem met jullie simkaart had ik contact ook met klantsevies zij heeft het vergoeden omdat het niet werkt en binnen 30 dagen was en nu krijg ik factuur dat ik het die bdraagt moet betalen, waaroom terwijl ik het niet gebruik en teruwens deze probleem zit ook bij andere sim kaart bij ons als we ook naar buitenland gaan ik denkt dat jullie beter nog goed kijken ik heb ook met andere lijn van jullie in vakantie was had ik probleem met date 

Bedankt voor jullie begrip mvg 

Pourmehdi 

3 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • June 26, 2025

Beste ​@Parsa over welk buitenland hebben we het, de EU of daarbuiten?

Friesian
  • Forum Expert
  • June 27, 2025

Beste ​@Parsa 

Je schreef dat je geen data kunt gebruiken met 2 simkaarten. Om welk merk en type telefoon gaat het? En hoe staat alles ingesteld, zowel telefoon als Mijn Simyo?

Is het voor jou trouwens gemakkelijker om het verhaal in het Engels te schrijven, lezen ? 

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • June 30, 2025

Hi ​@Parsa,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je bundel niet werkt in het buitenland.

Het verhaal is mij helaas nog niet helemaal duidelijk. Zou je nogmaals kunnen vertellen wat er precies aan de hand is? Je zou eventueel ook telefonisch contact op kunnen nemen met onze klantenservice als je dit fijner/makkelijker vindt. Wij zijn van maandag tot vrijdag te bereiken van 09:00-17:30 en je kunt ons bereiken via 0800-8007 of 1200.

Ik hoor graag van je!

Bedankt voor jullie hulp! ​@JanD ​@Friesian 

Groetjes,
Roeqajja